Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo zappers,

Ik ben sinds kort in het bezit van een 7025 voorzien van HD en dat is helemaal geweldig !! De zenderlijsten is (voor mij) nog wel een probleem, Ben op dit forum dus op zoek gegaan naar een eventuele oplossing en heb met dreamset i.p.v. dreamboxedit zeker resultaat. Nu kan ik natuurlijk het wiel opnieuw gaan uitvinden maar weet iemand waar ik een "redelijk bruikbare" lijst kan downloaden voor de 7025 of heeft iemand huisvlijt beschikbaar ?

Nico

Geplaatst:

Inderdaad, je kan in principe elke zenderlijst voor de DM500/70x0 nemen, aanpassen met Dreambox Edit en plaatsen met Dreamset.

Captain Picard, Joske en Pet123 melden zich op dit forum als ze nieuwe lijsten hebben uitgebracht.

Groeten!

Geplaatst:
Citaat:
Hallo zappers,

Ik ben sinds kort in het bezit van een 7025 voorzien van HD en dat is helemaal geweldig !! De zenderlijsten is (voor mij) nog wel een probleem, Ben op dit forum dus op zoek gegaan naar een eventuele oplossing en heb met dreamset i.p.v. dreamboxedit zeker resultaat. Nu kan ik natuurlijk het wiel opnieuw gaan uitvinden maar weet iemand waar ik een "redelijk bruikbare" lijst kan downloaden voor de 7025 of heeft iemand huisvlijt beschikbaar ?

Nico

Hoi S.A.N,

Zou je mij uit kunnen leggen hoe ik een settingslijst via de programma dreamset over kan brengen naar mij dreambox 7025. Heb ik hierbij eveneens een nulmodemkabel bij nodig? Kun je dit ff stap voor stap uitleggen. Heb alleen ervaring met Humax 5400. Maar sinds kort heb een dreambox 7025 aangeschaft en zou heel graag mijn zenderlijst willen bewerken.

Bedankt!

[color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!

Geplaatst:

Hallo ?

Ik ben zelf ook een beginner dus vast niet de best geinformeerde maar ik zal een poging doen.

Mij is gebleken dat het dreamboxedit met de 7025 (nog) niet overweg kan.

dus ik heb naar aanleiding van een andere topic op dit forum dreamset gebruikt om de lijst te bewerken en te versturen. Je moet na de download van dreamset wel eerst een nieuw profiel aanmaken bij settings en het default verwijderen anders werkt het niet.

Dan kun je de lijst heen-en-weer sturen.

Suc6.

Nogmaals een echt fijne astra1-hotbird-astra2 lijst heb ik ook nog niet dus als jij iets hebt/weet ?

Nico

Geplaatst:

met DreamboxEdit 1.90.02 zou dat toch mogelijk moeten zijn ?

Citaat:
Tips and known issues with the 7025:

- In DreamBoxEdit you must specify the correct paths on the 7025. You can do this

very easy with the "Defaults for 7025" button on the options panel.

- You have to enable "Multibouquet" on the 7025 in order to be able to see your bouquets

- The DreamBoxEdit ZAP command fails because the 7025 webinterface does not yet exists

klik

merDe

deze ruimte is te huur

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen