Ga naar inhoud


Positioner


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zit zo te denken, zou er iemand onder onze vrienden programmeurs niet zo'n techneut zitten die een programmaatje uit zijn mouw kan schudden waarmee je via de pc ook de actuator van een draaibare opstelling kan sturen?<BR>Moeilijk kan dit niet zijn, pulsjes op en aftellen. En voor ons (satelliet-surfers) zou het een stuk eenvoudiger zijn om van de Astra (Europe Online of tv-beeldjes) naar de Europe*Star (Starspeeder) te draaien.<BR>Wie begint eraan?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb er wel eens aan gedacht om zoiets te maken. Alleen de beschikbare tijd is soms zo schaars... <BR>Als er meerdere mensen zijn dit zoiets nodig zijn dan ben ik waarschijnlijk wel over te halen om iets dergelijks te maken. <BR>Dus laat het even weten.<P>Groetjes,<P>André

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeps,<P>Bij ***geen-reclame***.nl kan je een i/o kaart kopen met software voor in je pc.<P>Het begint van goedkoop tot wat duurder maar dan kan je wel de temperatuur regelen in je huis...of de (garage)deur openen...alarm installatie in-uitschakelen, rolluiken, lichten, vijverpomp... enz enz...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...