Ga naar inhoud


sorry voor mijn afwezigheid


guykers

Aanbevolen berichten

@ mods

Dit is geen topic om onzinnige discussies te beginnen,

maar een verduidelijking waarom ik meer dan een maand niet meer gepost heb.

 

@ all

Zoals de meesten weten is de sat hobby, en sat4all in het bijzonder, een verslaving.

om mijzelf te beschermen en mijn mede gezinsleden weer die tijd te geven welke hun toekomt,

heb ik mijzelf een ban opgelegd.

Door de drukke werkzaamheden bleef er anders helemaal geen tijd voor hun over.

 

Dit was/is zeer moeilijk, vooral als er enkele diskussies nog lopende zijn

en/of er mensen van deze scene afscheid nemen welke een grote bijdrage geleverd hebben.

 

Om alle lopende zaken niet onbeantwoordt te laten toch een paar punten:

- De tekst in een octrooi aanvraag laat ruimte voor de doelmatige interpretatie

- heb reeds 2 kaartlezers van een philips om zeep geholpen, maar blijf proberen

om deze toegankelijk te maken voor beidde nederlandstalige pakketten.

- Sorry dat een meningsverschil met een mod tot een voor ons verregaande consequenties voert.

heb jouw werk altijd gewaardeerd, bedank voor de tijd en kunde. Heb zelf een poging ondernomen,

maar mijn kennis is (nog) te summier om jouw werk volledig te doorgronden.

- Aan alle nieuwere leden, LEES ook eens de stikkies en probeer deze te begrijpen, deze staan er niet voor niets.

- Aan FW makers/aanpassers, gelukkig kunnen jullie bepaalde opmerkingen met een glimlach lezen,

daar de zwijgende meerderheid, zeer te spreken is over jullie moeite, tijd en inzet.

-een reciever weggooien kan altijd, niet iedereen heeft het geld voor een nieuwe, dus postings van deze strekking,

vind IK niet thuishoren bij de positieve instelling van sat4all.

- hoop in de toekomst weer de tijd te vinden om positieve bijdragen te leveren.

 

greets guykers

 

Daar dit eigenlijk een offtopic bericht is, maar het hoofdzakelijk de philips community betreft, hier geplaatst.

 

on-topic

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites


We zijn blij dat je weer terug bent. Het is inderdaad een weinig Philips gerelateerd topic, en erg persoonlijk. Vind het ook geen goed idee om dit in Off-Topic te plaatsen. Maar om hier nu weer van iedereen te horen hoe blij we met je terugkeer zijn, gaat ook weer een beetje te ver. Laten we zeggen dat de rust is wedergekeerd hier, en we ons allemaal zo goed mogelijk proberen in te zetten voor de Philips 'community' zoals jij dat in het verleden ook zo vaak bewezen hebt te doen.

 

Topic closed, aangenomen en gelezen.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...