Ga naar inhoud


Opname conflicten CD versie Arion 9300


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

 

ik heb een vraag over een opname conflict met mijn decoder waar ik met mijn gezonde verstand niet uit kan komen. Ik heb 3 programma's ingeprogrammeerd voor morgen (zondag) waarvan ik er twee heb met een conflict. Hieronder mijn opname lijstje: De met een * zijn opmame conflicten

 

- Ik ben Joep Meloen (Talpa) 19.00 - 20.30*

- American Pie (RTL 5) 20.30 - 22.25

- Mission Impossible 2 (Veronica) 20.30 - 22.55*

 

Ik kan hier geen fouten in vinden...jullie misschien?

 

Greetz,

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou nee dat werkt dus ook niet al laat ik de ene om 20.30 en de andere om 20.10 starten blijft het conflict bestaan.

 

Heb nu op advies (als test) van de winkelier uit de optie gekregen dat ik het eens met een loop moet proberen en niet met de dubbele kabel.....ff kijken hoe dat gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Heb nu op advies (als test) van de winkelier uit de optie gekregen dat ik het eens met een loop moet proberen en niet met de dubbele kabel.....ff kijken hoe dat gaat.

 

Goeie winkelier !!

 

Als je van twee verschillende transponders wil opnemen moet je juist wel

beide tuners apart van een lnb voorzien ( neem aan dat je een twin lnb hebt )

 

Heb dit ook vaak met de echostar toch worden de programmas gewoon opgenomen.

 

Dit staat ook op de Arion site.

Citaat:
Abschluss der Programmierung ein Fehlerhinweis "Timerconflict ..." Diesen Hinweis können Sie jedoch ignorieren denn die Aufnahme wird lediglich durchgehend auf beide sich überschneidenden Aufnahmedateien zusammengefasst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin zo langzamerhand echt mijn geduld te verliezen met deze decoder. Had eerst een IDL 7000 maar heb er wel erg veel spijt van dat ik deze heb omgeruild voor de Arion.....vindt dat er nog erg veel haken en ogen aan het apparaat zitten die nog steeds nietr goed werken. De fabrikant noemt het bugs maar ik noem het gewoon missers.

 

Greetz,

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik begin zo langzamerhand echt mijn geduld te verliezen met deze decoder. Had eerst een IDL 7000 maar heb er wel erg veel spijt van dat ik deze heb omgeruild voor de Arion.....vindt dat er nog erg veel haken en ogen aan het apparaat zitten die nog steeds nietr goed werken. De fabrikant noemt het bugs maar ik noem het gewoon missers.

Greetz,
Marc

Ik heb ff bij mij gekeken met dezelfde tijden van opname, bij mij geeft dit geen conflict.
Staan de zenderlijsten van tuner 1 en tuner 2 wel gelijk, je kan ze ergens in het menu kopiëren, deze is niet makelijk te vinden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn naar alle waarschijnlijkheid achter de bron van (mogelijk) alle problemen gekomen. De schotel die door een Duitse firma was geplaatst is veelste klein (45cm) en de kabels zijn mogelijk ook van slechte kwaliteit.

 

Heb binnenkort met een Nederlandse installateur contact die een nieuwe grotere (78cm) schotel plaatsen. Denk dat ik dan maar gelijk een twin lnb er laat opzetten voor Astra2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...