Ga naar inhoud


Card in Humax hdci 2000


Gast John100

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb de pace puma twin tuner, maar ook veel informatie gelezen over de humax hdci 2000. heb n.l. philips lcd 32pf9966 en wil de hdmi aansluiting gebruiken

Deze laatste heb ik dan ook aangeschaft en de kinderen boven krijgen de pace puma.

Bij ***geen-reclame*** via internet de hdci besteld en 3 dagen later keurig verpakt in huis.

 

Nu mijn probleem, ik heb denk ik een behoorlijke denkfout gemaakt, voor wat betreft de kaart die ik in de humax moet steken.

Ik heb dus een canaldigital kaart om daar alle kanalen mee te bekijken, echter kan ik die dus niet zomaar in de humax steken.

 

Nu lees ik dat men praat over een ci module, die ik nog moet aanschaffen.

Mijn vraag is, wat heb ik nu nog nodig of wat is het beste merk aan ci module zodat ik alvast mijn huidige kaart met canaldigitaal kan gebruiken.

Is het verstandig om meteen nog een kaart aan te schaffen om van meerdere zenders te kunnen genieten.

 

Alvast bedankt voor jullie tips.

 

John

Link naar reactie
Delen op andere sites


je kunt de nieuwe mediaguard module gebruiken of als je educatief wil kijken en prutsen de dragon module.

Niet de orion want die werkt niet op de HDCI 2000.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt,

 

ik heb de mediacard module besteld.

 

Ik wil vast de schotel optimaal afstellen op de humax 2000.

Bij de pace puma had ik een signaalsterkte zichtbaar in het optie menu.

Bij de humax kan ik het niet vinden.

Lukt trouwens het afstellen al wel zonder de ci module met card of moet ik wachten tot dat ik de ci mediaguard in bezit heb.

De handleiding bij de humax 2000 vind ik zelf erg beknopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

natuurlijk kan je de boel afstellen je hebt zowiezo een heleboel FTA zenders

op de astra en de tuner vind de gecodeerde zenders ook.

Je hebt pas beeld op de NL zenders als je de ci en kaart erin gestopt hebt.

Wat betreft de handleiding die vind ik zelf toch wel compleet.

Alleen wat erin staat kan de tuner maar jammer genoeg ook niet meer.

De tekortkomingen zul je bij gebruik wel tegen komen.

Ik ben zelf een Echostar 3000 en de maxplus gewend en vooral de max blinkt uit in eenvoud.Er zouden meer software makers eens naar deze tuner moeten kijken.

maar ok dat is mijn mening.Bijv Het alfabetisch sorteren kan alleen met de gehele setting lijst dus niet per sat.Het is mij nog niet gelukt om een transponder te verwijderen uit de transponder lijst.

Er staan maar weinig sats in de lijst en welke erin staat is niet compleet.

Eigenlijk ongelovelijk dat de HD transponder van de BBC nog handmatig in de lijst gezet moet worden.en zo kan ik nog wel een aantal zaken opnoemen.

Maar die vind je ook al op dit board.Maar een ding moet ik wel toegeven het beeld is subliem ook die van de gewone DVB kanalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...