Ga naar inhoud


Wachtwoord achterhalen.


labyrint

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Omdat het zoeken mij niets opleverde probeer ik het langs deze weg.

 

In Internet Eplorer onder de tab Extra - Internet opties - inhoud, zit een functie internet restricties, hiervan zou ik graag het wachtwoord achterhaald hebben als dit mogelijk is ( vast wel, als je maar weet waar het staat ).

 

 

Alvast bedankt.

 

Labyrint.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Thomas2000,

 

Volgens mij staat er standaard geen wachtwoord in maar er is iemand zo leuk geweest om er 1 in te zetten.

 

Waarschijnlijk kan je het er wel uit halen alleen moet je even weten waar het staat in het register.

 

Maar in ieder geval bedankt,

 

Labyrint.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:


Gebruikt u een wachtwoord voor de restricties van Internet Explorer, en bent u dit vergeten? Dat lijkt een lastig probleem. Maar met de registereditor van Windows is het prima op te lossen.

Met de restricties kunt u het gebruik van het internet beperken, bijvoorbeeld door een bepaald type websites te weren. Maar die zogeheten restricties hoeven niet voor iedereen te gelden, mits u het wachtwoord weet.

Voordat u hieraan begint is het verstandig een back-up van het register te maken. Sluit Internet Explorer af, mocht die nog actief zijn. Ga naar Start/Uitvoeren en typ Regedit, gevolgd door een druk op de entertoets. Manoeuvreer nu naar de sleutel HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Policies/Ratings. Verwijder Ratings. Sluit vervolgens de registereditor af.

Start Internet Explorer en ga naar Extra/Internet-opties/Inhoud. Klik op Uitschakelen. Er wordt opnieuw om een wachtwoord gevraagd. Vul een wachtwoord naar keuze in. De restricties zijn nu uitgeschakeld!



Gevonden op een site.

Succes!

Groeten Thomas

 

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...