EXTREEMPJE Geplaatst: 30 mei 2006 Geplaatst: 30 mei 2006 Hoi, Ik heb last van een storing door het beeld van de dreambox 7020. Er gaan streepjes een beetje schuin door het beeld, je ziet het vooral als je het testbeeld gebruikt. Ik heb ook een mutant boven de dreambox staan en die heeft het niet. De tv is via de scarts verbonden met de sat ontvangers. De scartkabel is afgescherm. Heb alles al geprobeert, alle stroombronnen uitgeschakeld op de dreambox en tv na dan maar het blijft. Het is echt puur de dreambox, als ik de harddisk gebruik dan lijkt het sterker te worden. Heeft iemand dit ook wel eens gehad. Je ziet het puur op grote blauwe/ rode vlakken. grtn André. DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)
hobsat Geplaatst: 30 mei 2006 Geplaatst: 30 mei 2006 maakt t ook verschil als je rgb of cvbs kiest? GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
Gast Geplaatst: 30 mei 2006 Geplaatst: 30 mei 2006 en werkt de mutant OP je dreambox niet wat magnetisch of zo ? Die zou ook de tuner kunnen storen wellicht....
EXTREEMPJE Geplaatst: 30 mei 2006 Auteur Geplaatst: 30 mei 2006 Het maakt niet uit, rgb,cvbs,svcd het maakt niet uit. Eerst had ik het met cvbs, heb hem toen op rgb gezet en het was weg. Misschien een andere image, dat zal ik nog eens proberen als ik er even gelegenheid voor heb. Maar heb alle stroomvoorzieningen in de buurt, waaronder de mutant uitgeschakeld maar het bleef aanwezig. André. DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)
EXTREEMPJE Geplaatst: 30 mei 2006 Auteur Geplaatst: 30 mei 2006 Ik heb op de sony 3 scart's. Waarvan nummer 3 smartlink heeft, hier had ik de satelliet op aangesloten omdat ik hem op de 2e scart (DVD aansluiting) had en daar flikkerde het beeld bij bepaalde heldere beeldvlakken. Wat zeer irritant was. Nu heb ik hem snel ff op de 1e aangesloten en nu is de storing op rgb weg. Of het flikkeren nog is weet ik niet, staat uit ivm met visiete maar op de 2e aansluiting had hij het nog wel wat de kwaliteit niet ten goede komt. Een andere image maakte ook geen verschil. Dus misschien dat het op 1 nu wel goed is, maar dat zal blijken. Maar ik blijf erbij dat het ook aan de Sony ligt. Want alles is digitaal maar ben vanaf dat we van de oude tv naar de Sony zijn gegaan aan het balen van de kwaliteit. De tv is nu 3 jaar oud type (kv-28fx68b) dus nog een paar jaar en dan krijgt hij een schop onder z,n hol en dat komt er ook geen Sony weer. Heb de Sony via een email ook dit probleem verteld, tot op heden (enkele weken) nog niks gehoord, dus dat zegt eigenlijk ook al genoeg voor mij. grtn André. DM 7020-80gb - Div. Images - Lexar 512mb cf - DM 500+ - DM 800 - triax 78cm Astra 1,2,3,Hotbird - LG 42" PLASMA (1080)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen