Ga naar inhoud


Opwaardering


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,<BR> <BR>Ik heb een vraag over Auto-update files die mij 2 maanden geleden gemaild zijn, deze hebben perfect gewerkt.<BR>Op mijn Goldkaart waren ze op één na allemaal tot 31 oktober of langer geldig.<BR>Nu heb ik mijn kaart weggegeven en probeer zelf een nieuwe te programmeren.<BR>Deze werkt wel op c+ maar alle andere pakketten zijn nu maar tot Augustus geldig.(dus geen beeld) Hebben jullie voor mij een verklaring,<BR> <BR>Alvast bedankt Ronald <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je een goed ge-update wafer hebt, kun je die weer 'gewoon' uitlezen en als hex en bin bestand opslaan. Dat scheeld weer in het opnieuw laten 'inlopen' zoals men dat pleegt te noemen. Dus, de 16F84 uitlezen en opslaan, dan de loader er weer in en met piccard je 24c16 uitlezen en opslaan. Daarna de loader er weer uit en je eigen gelezen hex er weer in. Programmeren van nieuwe wafers zijn nu identiek met je eigen.<P>Scheeld je ook het steeds weer op of/of/of/xt zetten van je hex file, na uitlezen staat ie al zo.<P>X<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt voor jullie reactie,<BR>Als ik het goed begrijp kan het dus zijn dat de files van mij zich zelf weer kunnen herstellen (uploaden), alleen moet ik de desbetreffende provider die nu niet meer werkt aanzetten en wachten tot deze zijn <BR>ge-update files zend of stuurd via een signaal, (ik hoop dat ik het bij het juiste eind heb omdat er bij mij nu weer 3 providers werken). <P>Groeten Ronald,<BR>ook hierop graag jullie reactie, zo leer ik het snelst!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klopt de autoupdate files werken nog maar je moet wel gedult hebben kan een 20 minuten duren voor je een update krijgt<BR>nog een tip op canal jimmi krijg je update`t<BR>voor 2 of zelfs 3 providers<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...