Ga naar inhoud


DVB kaart met problemen


maup

Aanbevolen berichten

Sinds kort in het bezit van een galaxis dvb pci- kaart.

in pc gezet ( 866 mhz,40 gieg redelijk up yo date ) windows ME geeft melding dat Explorer een onbekende ongeldige fout heeft, ook poproxy i.c.m. Norton antivirus geeft problemen, zijn er update's voor de software bekend ( voor ME )

dit alles dus na software installatie.<p>iemande bekend

1x Xtrend ET9000, 1x Xtrend ET9200, 4 x DM500S, HTPC, Samsung 42" - ik post weinig maar LEES veel-

Link naar reactie
Delen op andere sites


<blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Onderwerp gestart door maup:

<strong>Sinds kort in het bezit van een galaxis dvb pci- kaart.

in pc gezet ( 866 mhz,40 gieg redelijk up yo date ) windows ME geeft melding dat Explorer een onbekende ongeldige fout heeft, ook poproxy i.c.m. Norton antivirus geeft problemen, zijn er update's voor de software bekend ( voor ME )

dit alles dus na software installatie.<p>iemande bekend</strong><hr></blockquote><p>

Haal norton eraf of disable het dan kan je unicasten en met multicast is norton ook niet echt lekker hij wil alle smtp verkeer scannen shocked.gif" border="0 Redelijk up to date ben je als je geen windows me draait , win2000 of winXP is het beste en stabielste voor sat op europeonline , tblijft dweilen met de kraan open als je 9x erop hebt met die heerlijke onbekende error's :-) en je files met multicast zullen straxs ook voor 80% incomplete naar binnen komen.

Voor Galaxis drivers is 2.08 met sat tv het beste en anders 1.3 data only als 2.08 incomplets heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...