Ga naar inhoud


opwaardere


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een phoenix kaartlezer en canal+ decoderen gaat allemaal erg goed, maar nu heb ik op school van dat soort pasjes om dingen mee te betalen, Kan ik deze ook opwaarderen zodat er bv 50 gulden op staat.<BR>En als je weet kan u me het dan uitleggen hoe te doen.<BR>Dank u<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Natuurlijk kan je die opwaarderen. Ga gewoon naar het bedrijf waar het pasje van is en geef daar 50 gulden en laat dat op je pasje zetten smile.gif<P>Even serieus Nee natuurlijk kan dan niet en als dit zou kunnen dan zou dit soort pasjes allang niet meer gebruikt worden.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me ook niet gezond als dit zo makkelijk zou gaan. Volgens mij werkt dit ook anders , net zoals de prepaid card voor de gsm telefoon , de saldo gegevens staan in een database waaraan de betaalautomaat gekoppeld is.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet helemaal juist Tech, bij mij op het werk staan ook een paar snoep en drank-automaten. Met een bedrijfspas kun je hier de lekkernijen bestellen, uiteraard nadat je in het apparaat ernaast wat echte guldens op de kaart hebt gezet. De apparaten hebben slechts 1 stekker en dat is de 220V-stekker. Dit betekent dat de informatie wel degelijk op de kaart moet staan. Bovendien krijg je je saldo direct te zien, als ie dit ergens uit een database moet halen zou dit niet lukken?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...