Ga naar inhoud


Programmer


Gast

Aanbevolen berichten

Is het de moeite waard om een programmer te kopen om nijn d2 mac kaarten te updaten<BR>Ik doe dit nu nog via de d2mac decoder (bde353)en dit gaat prima, behalve canal+ (veel werk en code wisseling)<P>Ik dacht aan zo'n phoenix geval, maar als ik er 1 koop wil ik er 1 hebben waarmee ik ook die digikaarten kan programmeren, anders lidt dat ding ook weer in de kast over enkele jaren.<P>Graag advies hier over<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Indien ook van plan bent Digitaal Crd,s te Programeren Kun je best een Phoenixprogrammer kopen.<BR>Als je ook zogenaamde goldkaarten wilt proggen kun je best een MultiProg98 (2000) kopen. Met deze kun je Goldkaarten Proggen, alsook bestaande kaarten updaten.<BR>Emuleert perfect een Phoenix programmer.<BR>Nadeel is allen het konstant wisselen van kabels en jumpers. Wat opgelost kan worden indien je de multiprog inbouwt en de jumpers door schakelaars en/of relay's vervangt.<BR>Het wisselen van de kabels kan eventueel dmv een switchbox.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reacties<BR>Heb bij willem gekeken , maar er staat zoveel bij die Willem voor die vp2 programmer<BR>nl.Vp2 standaard 85.-<BR> VP2 + 6mhz 90.-<BR>enz enz<P>wat moet ik precies hebben hiervoor.<BR>ik wil dus d2mackaarten en later die digitale kaarten programmeren.<P>Kan je hier eigenlijk ook andere kaarten mee programmeren en uitlezen (telefoon kaarten, edahkaarten,e.d) of word ik nu te illegaal met deze vragen?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de liefhebbers bij Willem geldt op dit moment een opnamestop wat betreft nieuwe opdrachten dus veel reclame kan je er niet voor maken op dit moment.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...