Ga naar inhoud


seca goldcard


Gast

Aanbevolen berichten

ik heb van alles maar ik snap er niets van. Ik heb een goldcard met een smartmouse en season interface. de goldcard is zonder ic erop gebrand en lijkt op een gewone smartcard. hoe laad ik dat ding in hemelsnaam<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Pinballplayer (ben ik overigens ook een beetje verslaafd aan aan dat flipperen),<P>Ik heb je net toegang gegeven tot het board en volgens de papieren die je hebt ingevuld staat dat je de gebruiksaanwijzing goed gelezen heb. Daar ga ik dan ook vanuit. Gebruik even de search functie en kijk in de faqs en lees daar veel over je vragen. Als je er dan nog niet uitkomt vraag dan doelgericht want met bovenstaand bericht kunnen we niet echt veel. Wat heb je zoal geprobeerd? Wat voor progger heb je precies?<BR>Het zijn zo maar vragen die hier onbeantwoord blijven.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bedankt voor je antwoord.<P>Ik heb een smartmouse. een kastje waar ik de smartcard in kan stoppen. Ik heb een season 2 interface en die gebruikte ik vroeger met mijn laptop maar daar past het pasje ook in. Maar nu heb ik een gouden pasje (zonder ic´s. Ik heb de programma´s gedownload maar hij kan de programmer niet vinden . Het kan dus zijn dat ik een verkeerde programmer heb???. Welke programmer heb ik nodig met welke software?. <P>groeten pinballplayer<BR>p.s. als je ooit een leuke flipperkast zoekt?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zoek altijd leuke aparte flipperkasten maar dat even terzijde....(ben nu op zoek naar een oudje Bally Wiggler uit 1965 en nog wel een paar anderen)<P>Maar even terugkomend op je probleem. Denk inderdaad dat je een andere programmer moet aanschaffen. Als je die smartmouse niet kan overzetten naar de 16f84 stand kan je het wel vergeten. De kaart die je hebt heet goldwafer dat is misschien wel lekker als je faqs en oude berichten zit door te lezen.<P>Satwatcher<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...