Ga naar inhoud


1500 mails verdwenen


Gast Mazi007

Aanbevolen berichten

Ik stelde nieuwe gebruikersaccount in, zette er mijn email account in, en wat gebeurde er??, Op mijn oude gebruikersaccount zijn mijn emails in outlook express in postvak in allemaal verdwenen, een 1500 tal weet iemand hoe dit komt en hoe ik die terug kan halen, thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites


Outlook express heeft ondersteuning voor slechts 1 mail account helaas, toen je de nieuwe toevoegde heeft die de oude acount overschreven, misschien dat er ergens nog een lokaal backup staat. Dat weet ik helaas zo niet. Het is trouwens niet echt slim on 1500 berichten in je inbox te bewaren, daar wordt die erg traag van en in zulke gevallen heb je dus een probleem. Je kan dan beter Outlook(2003 is prachtig)of een andere mailclient gebruiken die ondersteuning voor meerdere mailacounts heeft.

 

Heb je trouwens een nieuwe gebruikersacount onder xp gemaakt of alleen outlook express? Als je misschien inlogt met je oude xp acount kan het zijn dat ze daar nog in Outlook Express staan.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik mij verkeerd uitdrukte, ik maakte een nieuwe gebruikersaccount en maakte daar mijn emailaccount nogmaals, volgens mij kun je per gebruikersaccount toch verschillende account instellen, ik had 4 verschillende emailadressen en allen kwamen ze in outlook express binnen, ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Outlook express heeft ondersteuning voor slechts 1 mail account helaas, toen je de nieuwe toevoegde heeft die de oude acount overschreven, misschien dat er ergens nog een lokaal backup staat

 

 

welnee joh. je kan vele, verschillende accounts gebruiken. je kan evt. ook nog met meerdere identiteiten werken als je daar behoefte aan hebt. dit wordt vaak gebruikt op een PC waar meerdere gebruikers actief zijn (omslachtig, beter een nieuw user-account aanmaken, maargoed, tis en blijft Windows).

 

kijk eens of de archief map van je e-mail account nog is voorzien van de e-mails.

zal mij niets verbazen dat er een nieuwe map is aangemaakt door Outlook Express.

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...