Ga naar inhoud


Gloeilampjes Sat4All-Board


Gast

Aanbevolen berichten

Hi Sat4All-ders,<P>Iedere keer als ik het Sat4All-board opzoek zie ik bij een aantal topics (uiteraard met een jongere datum dan die van de laatste keer inloggen) gloeilampjes staan, tot zover alles OK.<P>Als ik vervolgens één onderwerp uitkies en weer terugga naar Mainpage dan zijn alle andere gloeilampjes UIT, wat waarschijnlijk niet de bedoeling is. Ik denk dat de software ervan uitgaat dat ik pas op dat moment inlog.<P>Graag reactie(s),<P><P>------------------<BR>Ciao for now &<BR>greetings from Saturn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoe PRECIES gan te rerug naar de 'main' page?<BR>En bedoel je de mailpage van sat4all of bedoel je de main page van het board? (de pagina met een lijst van alle forums dus.<P>je moet altijd de back button gebruiken of (zoals het eigenlijk hoort) de menustructuur links bovenaan.<P>sat4all board-<BR>. -Beginnervragen-<BR>. -bla bla bla-<P>------------------<BR>SAT4ALL Webmaster

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Webby,<P>Normaliter gebruik ik de Back-toets (Vorige in goed nederlands) en ga zover terug dat ik natuurlijk de mainpage van het nederlands-board weer voor mijn neus krijg.<P>Meestal (dus ook niet altijd) zijn dan alle lampjes op UIT en wat ook vaak voorkomt is dat er helemaal geen lampjes (zowel de AAN als de UIT) tevoorschijn komen, ik weet het niet (meer).<P>Alsnog bedankt voor de reactie,<P><P>------------------<BR>Ciao for now &<BR>greetings from Saturn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn weten branden de gloeilampjes alleen als er nieuwe berichten zijn nadat je de laatste keer hebt ingelogd.<P>Bij mij werkt alles 100%.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's & Feeds

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BR>Krijg nou wat, als ik niet via de Back-toets terugga maar via de topics van het board dan ........... branden alle lampjes bij mij.....!!<P>Oh ja, een vraagje tussendoor: onderaan het board zien we staan wie er allemaal on-line zijn; hoe werkt dat want wat ik ook probeer mijn naam staat er nooit tussen; ook niet als ik via een tweede windows-sessie ingelogd ben en een reply ga geven.?<P><P>------------------<BR>Ciao for now &<BR>greetings from Saturn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...