Ga naar inhoud


mast voor wavefrontier T90


Bohemi

Aanbevolen berichten


Citaat:
ik ben al wat aan het voorbereiden gegaan met al het nodige in huis te halen tegen dat ik eraan begin, ik heb wel eens gehoord dat de diameter anders is, welke diameter moet de mast nu eigenlijk hebben?


De mast moet 60 mm zijn voor de T-90.
Dit is echt belangrijk want om een dunnere/dikkere pijp krijg je hem echt niet vast. Als je hem b.v. plaatst op een 60x40 tegelvoet, daar zit standaard een 60 mm pijp bij. Voor muurbevestiging kun je beter de originele Polarmount gebruiken, die is er voor.
Anders moet je een 60 mm pijp zien te vinden ergens.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een voet met ongeveer 44 pijp, nu wou ik deze aanpassen.

 

ik wou een afvoerbuis gebruiken van diameter 60 en het verschil wou ik opvullen met afvoer buis op de lange kant doorgeslepen.

 

is dit niet stabiel genoeg?

 

mvg.Bert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik heb een voet met ongeveer 44 pijp, nu wou ik deze aanpassen.

ik wou een afvoerbuis gebruiken van diameter 60 en het verschil wou ik opvullen met afvoer buis op de lange kant doorgeslepen.

Ik heb gewoon een aluminium buis gekocht bij Kabel Zaandam (thank you, $#@%!%#$#@#!, voor de tip). Voor een tientje of 5 had ik een nette 220 cm buis. Als je een 60mm buis zoekt krijg je nagenoeg altijd een 60,3mm buis. Je kunt de opening van de T90 een klein beetje uitrekken zodat ie netjes op de buis past. Werkt prima. Kijk maar in het andere topic naar de foto's die ik daar heb geplaatst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...