Ga naar inhoud


Arion 9300 CD & mp3 muziek, is er een limiet aan de lijst??


Gast aliberto

Aanbevolen berichten

Gast aliberto

ik wilde gisteren 3600 mp3 nummers overzetten naar de Arion en dat ging wel maar hij gaat maar tot de 1000 nummers per map. Later heb ik alles verdeeld en toen 1 map aan de afspeellijst volledig toegevoegd, duurde wel lang maar ging wel.

In totaal had ik 4 mappen ,maar kan ik de afspeel lijst niet vergroten op de 1 of andere manier, reden die gaat ook maar tot maximaal 1000 nummers. Is er ook een shuffle functie aanwezig, anders ben ik toch achteraf genoodzaakt om maar een mp3 speler te kopen en die op de versterker aan te sluiten, scheeld misschien een hoop handelingen.

 

De handleiding over mp3 muziek in de Arion 9300 pvr CD is maar heel beknopt, dat vind ik wel jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ook ik gebruik de mp3 functies van de arion 9300CD , maar ik gebruik niet meer dan 1000 nummers per map. Waar ik o.a. tegenaan loop is dat als je en playlist hebt geladen je alle nummers een voor een weer moet verwijderen, erg onhandig. Is er geen optie om je playlist met 1 handeling te schonen/legen ? Een shuffle functie zou ook erg handig zijn, echt een gemis. Helaas is de handleiding inderdaad zeer beperkt op dit gebied dus ook ik houd mij erg aanbevolen voor gebruikerstips en ervaringen met het afspelen van MP3 op de arion.

DM8000 - DM500+ - Multytenne - triax 88cm - samsung 52"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...