Ga naar inhoud


[all] Nilesat in Belgie/Nederland


abu_ilya

Aanbevolen berichten

de xtreme is voor dat werk zeker aan te raden. Daarmee ontving ik alles tusen 19.2 en 28.8 met mijn visiosat wat maar een beetje sterk binnenkwam. Met de dreambox hoef ik dat echt niet te proberen.

xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier met de Topfield 5000PVR met 90 cm Visiosat en Invacom 0.3db pak ik 150 tv kanalen (Vertikaal alleen!!) in de omgeving Amsterdam. In principe 24/7 beeld zolang er geen regenbuien zijn. 80 - 99% kwaliteit op een zeer optimistische meter.

 

Wees er wel van bewust dat je schotel zeeeeeer precies afgesteld moet staan.

 

Nog even op de db7000 deze zender opgezocht.... de waarden Snr 67% Agc 53% Ber 0

 

nojoomtv.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...