Ga naar inhoud


jpg of tiff files niet meer te openen vanuit outlookexpress


Albert_H

Aanbevolen berichten

Een kennis van mij kan geen plaatjes, jpeg of tiff, meer openen vanuit OutlookExpress. Na "opslaan" en dan starten vanuit Windows gaat het prima, dus de toewijzing van het programma aan de extentie is wel goed. .doc en .txt werken vanuit OutlookExpress wel goed. Heeft iemand een idee wat voor instelling of probleem hierachter zit?

 

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Een kennis van mij kan geen plaatjes, jpeg of tiff, meer openen vanuit OutlookExpress. Na "opslaan" en dan starten vanuit Windows gaat het prima, dus de toewijzing van het programma aan de extentie is wel goed. .doc en .txt werken vanuit OutlookExpress wel goed. Heeft iemand een idee wat voor instelling of probleem hierachter zit?
Albert_H.


Bij mijn ouders ook een keer gehad, maar is al weer een tijd terug en inmiddels gebruiken ze niet meer Outlook Express. Je kan eens kijken onder Extra - Opties - Tab blad beveiliging of er een vinkje staat bij "Afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML e-mail blokkeren" als deze aan staat vink het eens uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Thijzel.

 

Sorry voor de late reactie, maar bedankt voor je info.

Ik meen dat ik, toen ik er even was vorige week, wel naar de beveiligings instelling gekeken heb en daar niets vreemds zag. Ik heb je tip doorgegeven en hoop dat het daar toch mee te maken heeft.

 

Albert_H.

Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...