Ga naar inhoud


DVD Video recorder


Gast

Aanbevolen berichten


voor zover ik weet is er alleen een pioneer te koop.(ik bedoel betaalbaar).<BR>Hij moet wel in je computer.<BR>Hij kost tussen de 1400 en 2000 gulden .<BR>De dvdr schijfjes kodten ongeveer 35 gulden en de dvdrw ongeveer 65 gulden.<BR>Volgens mij kun je dan beter de orginele films kopen.<BR>Normale dvd films zijn ook niet rechtstreeks te copieeren.(wel door eerst te rippen en dan optenemen).<BR>De dvd's in de videoteek bevatten ook meer dan 4.38gb aan gegevens,dus niet op 1 dvd te zetten.<BR>Met andere woorden leuk voor dataopslag maar voor films waardeloos, of je moet teveel geld hebben cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal weeral een wedstrijd worden zeker zoals vroeger de betamax,vhs systemen.<BR>Ik denk dat de consument beslist wat er uiteindelijk de standaard wordt door hun koopkeuze van de verschillende system,en zoals betamax en vhs zullen er consumenten zijn die na een jaar of 2 hun duur toestel in de kast kunnen gaan zetten omdat hun keuze op dat moment verkeerd was,een gouden tip,WACHT AF,elk merk zal zo zijn dvdsysteem hebben of op de markt brengen om zo de markt te kunnen veroveren.Eén ding is zeker,als ze een systeem op de markt brengen waardat PC,VIDEO-DVD-CAMERA en DVD-VIDEO-RECORDER met ellkaar compatiebel zijn,ja,dan is het een gat in de markt.<BR>Elk merk heeft zijn zerk (dit om andere merken eronder te leggen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het gebied van DVD hebben de fabrikanten inmiddels niet meer alleen met hun konkurrenten te maken, maar vooral met de filmindustrie. Die bepaalt in hoge mate of een bepaald type DVD-recorder wel of niet op de markt komt.<BR>Ik denk dat de fabrikant die als eerste overeenstemming bereikt met de filmindustrie over wat (technisch gezien) wel en wat niet mag, spekkoper wordt. Maar geen van allen wensen ze hun systeem vooralsnog technisch weer helemaal uit te kleden. Dus blijft wordt de introduktie alsmaar uitgesteld.<P>Ik heb de Philips DVD+RW al enkele jaren geleden zien werken, maar hij is er nog niet. Waarom? De filmindustrie. <BR>De enige DVD-recorders die er op dit moment te koop zijn, worden gebouwd door Pioneer. Een peperdure DVD-R op scsi basis (ca. ƒ11.000,-) en een ietwat vereenvoudigde versie op IDE basis (ca. ƒ2000,-). Deze laatste wordt bijvoorbeeld standaard geleverd in de nieuwe PowerMac's G4.<P>Voor de Audio/Video toepassingen heeft de Philips DVD+RW, puur technisch gezien, de beste papieren. Maar ja, was dat niet ook het geval met de introduktie van de video-recorder? Helaas is het beste produkt niet altijd het meest suk6vol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 1st generation DVD+RW komt in september op de markt. Ze zijn nu begonnen met de second generation waar ook een harddisk in komt. Ik heb de demo van de harddisk recoder twee weken geleden gezien en ziet er veel belovend uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die voor de pc (van pioneer) zijn er al een langere tijd....lijkt me trouwens wel tof om er 1 te hebben want dan kan me harddisk ook eens helemaal leeg worden gehaald en ik kan dan digitaal opnemen van sateliet zonder kwaliteits verschil<P>hier een link nar zo'n dvd recorder en zijn info <A HREF="http://www.chicorporation.com/solutions/storage/hardware/pioneer-dvr-s201.htm" TARGET=_blank>http://www.chicorporation.com/solutions/storage/hardware/pioneer-dvr-s201.htm</A>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde van een vriend wel dat er 1 aankomt maar deze zou rond de 4000,- gulden gaan kosten en het zou weer net zo gaan als in het begin van de videorecorder...dat er 2 systemen zouden uitkomen....als ik iets meer info weet zal ik het hiero plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...