Ga naar inhoud


[Strong 8000] 8000 Nokia 9302 zonder smardcard kan dat?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit gekomen van een Nokia 9302 en als ik het goed heb is die identiek aan de strong. Ik wil hem op vakantie gaan gebruiken om eens wat free to air kanalen te ontvangen. Ik heb geen, en mijn kinderen nog geen, behoefte aan de commerciele kanalen zoals RTL. Als ik de Nokia echter aansluit op een TV zie ik alleen een oranje balk onderaan met daarin de tekst Veronica/Foxkids en rechts de opmerking dat ik de smardcard er in moet steken. Ik kan de ontvanger niet van kanaal veranderen (zowel niet met de pijltjes toetsen als met de afstandbediening), naar het menu gaan oid. Wel kan ik hem in standby modus zetten of het geluid (wat er niet is) uitzeten (bekende speakertje op het scherm)

 

Heb ik voor de bediening van de Nokia en het kunnen ontvangen van f2a kanalen nu een smardcard nodig? Of gaat er iets fout met mijn ontvanger.

 

Alvast bedankt Wilbert

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee een Strong/Nokia reciever is van canal digitaal en zal voorzien moeten zijn van een smart kaart (Ook voor het gebruik van free to air zenders). Maar wel ligt dat alternatieve software uitkomst kan bieden.

 

Gr Ronald

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...