Ga naar inhoud


B2C2 / Flexcop kaart met Common Interface ?


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik wil mijn Hauppauge Nexus-S kaartje op termijn gaan vervangen aangezien deze niet meer helemaal goed werkt in m'n nieuwe PCI express moederbord.

 

Als ik zo rondkijk dan is een Skystar 2 kaart met B2C2 / Flexcop chipset een van de betere keuzes (kan HD aan, en met de nieuwe DVBDream is ook PIP mogelijk).

 

Nu wil ik dus graag een kaart met een B2C2 chipset kopen, maar ik kan er geen vinden die ook een CI interface heeft voor mijn CAM.

 

Mogelijk krijg ik een en ander wel werkend met bijv. poormans CAM en m'n CAS interface in Phoenix mode, maar mijn voorkeur gaat uit naar een B2C2 kaart waar een CI aansluiting op zit.

 

Weet iemand of zo'n kaart bestaat ?

DM8000 : DVB-C, DVB-C/T, DVD, 1TB

PC : TBS6980, TBS6680

Samsung 40" 6800 Series, UPC CI+

Big BiSat met 10 x Alps Quad, 4 x Satconn 10/1

Link naar reactie
Delen op andere sites


Technisat Skystar2 is eigelijk de enigste kaart die ik ken met die chipset, en die heeft idd geen CI connector.

 

Als alternatief kun je een Technotrend S2-3200 HDTV-S2, of de TV Station DVB-S2 van KNC1, deze kunnen zeker HDTV aan. Voor deze kaarten kun je een losse CI connector kopen.

 

Dit zijn wel allemaal "budget" kaarten, en kunnen overweg met HD TV (maar dit is wel sterk afhankelijk van je CPU!!!. Je zou eens kunnen overwegen voor een HDTV kaart met hardware decoder. (al heb ik die nog niet kunnen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had al een klein beetje het vermoeden dat Technisat de enige is met deze chipset... Jammer... Als iemand andere kaarten kent met de B2C2 chipset EN CI dan hoor ik het graag (via PM)...

DM8000 : DVB-C, DVB-C/T, DVD, 1TB

PC : TBS6980, TBS6680

Samsung 40" 6800 Series, UPC CI+

Big BiSat met 10 x Alps Quad, 4 x Satconn 10/1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...