Ga naar inhoud


Beeld uit het midden met Humax 2000 icm Philips 9966


Olie

Aanbevolen berichten

Ik sta voor een raadsel, het beeld in 1080i stand staat niet in het midden+/- 2 cm zodat er aan 1 kant een zwarte rand onstaat en aan de andere kant een stuk van het beeld afvalt. Dit is onstaan na de laatste update dus zou ik het bij de ontvanger moeten zoeken maar heb eigenlijk alles al geprobeerd. Heeft er iemand deze ook toevallig op een Philips 9966 aangsloten staan ?

post-26788-1318258722,4884_thumb.jpg

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is geen onbekend fenomeen.

HIER loopt een draadje,maar het is niet precies hetzelfde

Ik zou rustig de volgende update afwachten.

Feit is dat verschillende panels verschillend reageren op de door de hummy aangeleverde signalen.

 

Mvrgr

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je mij vertellen hoe je het beeld verschuifd ? Ik heb wel de 32/9966 maar dit lijkt me qua bediening hetzelfde

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks, het beeld staat weer precies zoals het hoort te staan "in het midden"

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...