Ga naar inhoud


ALL-CAM !! Koop hem NU !!


Gast

Aanbevolen berichten

Dit bericht kwam ik vandaag op het net tegen :<P>SCHLECHTE NEUIGKEITEN: Wie es aussieht, wird es eng mit den IRDETO-CI ALL-CAM SE V4.60 Modulen! Seit ein paar Tagen kursieren Gerüchte, daß nun bis Ende August erstmal keine Module produziert werden, da die Hardware des Moduls, wegen dem Druck der diversen PayTV-Provider, von SCM / Mindport (Produzent der Module / Entwickler des IRDETO-Systems) so verändert werden muß, daß die Software nicht mehr geändert werden kann. Ursache war das Auftauchen einer sogenannten "IRDETO-Free-CAM" Firmware, die die diversen IRDETO / BetaCrypt PayTV-Pakete ohne den Einsatz einer Smartcard entschlüsseln kann. Die neuen IRDETO-CI Module, die dann ab September auf den Markt auftauchen sollen, werden nicht mehr modifizierbar sein, und somit wird man diese Module auch nicht mehr für den Empfang von PREMIERE WORLD / ORF DIGITAL / ATV einsetzen können, da die ALL-CAM SE V4.60 Firmware, die für den Einsatz einer BetaCrypt-Smartcard nötig ist, nicht mehr aufgespielt werden kann!<P>Diese Information hat bereits dazu geführt, daß quer durch Europa die Restbestände der guten alten Module panikartig aufgekauft worden sind, und die meisten Distributoren schon auf dem Trockenen sitzen. Die Auswirkungen davon sind nun, daß der Preis der IRDETO-CI ALL-CAM SE V4.60 Module angestiegen ist, und daß viele Händler bereits nicht mehr liefern können. Sind die Restbestände aufgebraucht, müssen diejenigen, die kein Modul mehr ergattern konnten, die PREMIERE WORLD / ORF / ATV Smartcard wohl oder übel in einer d-box einsetzen, solange es kein Original-BetaCrypt-CI CAM gibt.<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kijk even onderaan !!!!!!!!!!<P>Voor de Belg DIGITALSAT...........<BR>Klik met de muis "translate german to english"<P>Succes, jammer dat er niet staat: duits naar belgisch<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

KORT GEZEGD ALLES WAT UITZENDT IN IRDETO IS ZONDER KAART TE ZIEN. IK 4 MNDN GELEDEN BIJ EEN DEALER EEN WERKENDE IRDETO 9600 GEZIEN DRAAIEND MET KAM ZONDER KAART !!!!!<BR>DUS OUD NIEUWS ALLEEN ALS IEDEREEN DIT DOET BESTAAT C+ NIET MEER EN KUNNEN WIJ ONZE BOEKETJE NIET MEER KIJKEN.<BR>LAAT ONS NOU MAAR STOEIEN OP HET EIND VAN DE MAAND BEN JE OOK NOG EENS EEN KEER VAN DE STRAAT AF<BR>GAROETUH SPJ<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kort gezegd, SPJ, je snapt er de ballen van. Er staat dat er besloten is om tot het einde van de maand geen Irdeto-cams meer te produceren, en daarna een versie op de markt te brengen, die niet meer omgebouwd kan worden tot free-cam (=werkend zonder kaart).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik geef toe vrij kort door de bocht. ik heb wat vaker dan goed voor me was gespijbeld bij duits. De kammetjes worden dus helemaal niet meer gemaakt en vanaf september komen er echte "onkraakbare".<BR>whats new?<BR>excuseer als ik iemand op de tenen getrapt heb.<BR>GAROETUH SPJ<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, Johnny, het kan kort of lang duren, maar ook dit zal weer gekraakt worden. En dit soort acties houdt het spel interessant niet waar? Of het nu Superencriptie, Irdeto2, we krijgen ze wel klein.<BR>Nee, SPJ, dat van dat Duits is helemaal niet erg, daar is een board voor, om elkaar met dit soort zaken te kunnen helpen. Ik hoop dat je mij ook altijd zal corrigeren als ik iets verkeerd begrepen heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Humm, hij zal gewoon niet meer te programmeren zijn ... dat staat er toch :<BR>Vertaling :<P>Slecht nieuws : Het ziet er naar uit dat het gedaan zal zijn met de Irdeto All Cam Se 4.60 versies. Sinds een paar dagen gaat het gerucht rond dat er tot eind Augustus geen Cam's meer zullen worden geproduceerd door SCM (producent van blablabla) omwille van de druk van de betaaltv providers, omdat zij willen dat die cam niet meer veranderd kan worden. Het onderwerp ging eerst en vooral over de FREE-CAM firmware, die zonder kaart diverse irdeto en betacrypt pakketten kan decoderen. De nieuwe Irdeto-CI die dan in September op de markt zal komen zal niet meer modificeerbaar zijn, en daarmee kan men deze module ook niet meer gebruiken om PR*/OR* en AT* te decoderen, aangezien de 4.60Se firmware er niet meer ingezet kan worden die hiervoor dus nodig is.<P>Deze informatie heeft ervoor gezorgt dat er een paniekaankoop is gebeurd op de oude Irdeto Cams/Ci en dat de prijs daarvan aanzienlijk gestegen is alsook dat vele groothandelaars niet meer kunnen leveren. <P>Swoit...<P>In short : Who cares smile.gif<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...