Ga naar inhoud


HELP met prog gold kaart


Gast

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen ik heb geprobeerd een goldcard te proggen voor seca ontvangen met goldwave resultaat nada noppes, had bestaande goldkaart van iemand in de eeprom tablad resd gedaan en alles is weg tuner zegt voer smartcard in, hoe kan dit. waar kan ik een stap voor stap gebruiksaanwijzing krijgen hoe te proggen van een goldcard met goldwave voor een seca en iredeto tuner, ik ben de wanhoop nabij, vooral de instellingen i don't get it<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Garfield,<P>ik heb een Goldprogrammer en ook goldcards,<BR>gebruikte software gold140.exe.<BR>Die stappen zijn redelijk simple:<BR>Kaart erin, gold140.exe starten, Oscillator op XT, Protection Disabled, Powerup Enabled.<BR>Click op Eeproms, file menu, load HEX "24C.HEX" (of andere Eeprom file)....<BR>Click Prog, effe wachten... Click Pics, file load HEX, select "SECA.HEX" (of andere Pic file), click Prog, effe wachten en kaart in de tuner, power down en up... magic!<P>Dit is misschien niet de beste manier, ik ben ook nog maar net bezig maar het werkt wel. Goed de readme's lezen die bij de zips zitten, werkt.<P>Cheers KG<P>------------------<BR>##KG356

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...