Ga naar inhoud


hoe kilometerkabel doormeten


moesie

Aanbevolen berichten


De draad geeft alleen n pulsje als je rijd dit gaat te snel voor een gewone voltmeter wat een mogelijkheid is een lampje met een heel laag amperage ertussen dat moet oplichten als je rijd.Dus een kant aan een goede min van de auto b.v. aansteker andere aan de pulsedraad

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zoon heeft een pioneer-navigatie ingebouwd in een golf 3.

De pulsdraad zat niet voorbereid in de iso-aansluiting van de radio.

Hij heeft de puls (blauw/wit)weggehaald bij aansluitstekker van de kilometerteller. Uitbouwen van de kilometerteller is slechts enkele schroefjes.

Als je twijfelt over de kleur moet je de aansluitstekker van de pulsgever op de versnellingsbak even opzoeken en de kleur identificeren.

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb wel een een blauw/wit draad aan de radio stekker zitten maar ik meet met de multimeter 12 volt op en dat kan volgens mij niet bedoeling zijn dat

je die aansluit op je kilometer draad. een blauwe stekker zit er bij de zekering kast los extra bij met een rode draad aan vast is dat de stekker die

je bedoeld. de andere blauwe stekkers zitten allemaal ineplugt in de zekering

kast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het nogmaals aan mijn zoon gevraagd.

 

Van de pulsgever op de bak loopt een blauw/witte draad naar je snelheidsmeter in je dashboard.

Je moet de snelheidsmeter/km-teller uitbouwen en bij de connector de blauw/witte draad aftappen.

 

Bij zijn Golf 3 zat het snelheidssignaal van origine niet aangesloten op de iso-stekkers van de radio.

 

Ik zou voor zekerheid gaan en controleren of de blauw/witte draad die jij gevonden hebt naar de km-teller loopt. Of een nieuwe draad trekken.

CU

Lambik

 

VU+ DUO2, Triax88, 13E,19E,23E,28E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...