Ga naar inhoud


Nokia 6280 of Motorola RAZR V3i?


Aanbevolen berichten

Ik overweeg de aankoop van een nieuwe gsm.

Nou is mijn oog gevallen op de NOKIA 6280 en de MOTOROLA RAZR V3i.

Qua mogelijkheden zijn de telefoons ongeveer gelijk.

Kan iemand me een goed advies geven,welke ik het beste kan aanschaffen?

Over Motorola gaan de verhalen de ronde dat bv de menustructuur erg moeilijk is,Over de Nokia heb ik iets gelezen over software problemen.

Ik weet het even niet meer,hoop op een goed advies,of eventueel de voor - en nadelen van deze telefoons.

Alvast bedankt voor de info!

Dreambox 8000 HD PVR / Dreambox 7025 / Humax IRCI-5400 Z

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is een andere eenvoudigere versie van symbian, geen oudere. Ik zou voor de 6280 gaan, erg gebruiksvriendelijk en veel opties. Mijn broer had net een motorola razr v3i gekocht ondanks mijn advies om een nokia te nemen. Na nog geen 2 weken was die stuk, ik heb ook met de menu zitten spelen, erg beperkt en omslachtig en absoluut niet te vergelijken met de nokia's.

 

let wel op dat je een Nederlandse versie van de 6280 krijgt en geen beginmodel uit de UK of zo...die hadden wat technische problemen.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Citaat:
Mijn broer had net een motorola razr v3i gekocht ondanks mijn advies om een nokia te nemen. Na nog geen 2 weken was die stuk

 

Inderdaad,... Motorola is niet meer wat het geweest is, je hoort het steeds vaker dat ze problemen hebben met het opladen en natuurlijk de software die vastloopt.

 

Voor de gebruikersvriendelijkheid zou ik zeker voor een nokia gaan. Kwalitatief is nokia nog altijd de betere keuze als het gaat om mobiele telefonie.

 

groeten,

sultan

Maak van je hobby je werk, dan hoef je nooit meer te werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...