Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Alfman66

Welke EMU's werken met welke samen en op welke DB

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Inmiddels ben ik al weer aan mijn tweede dreambox toe. Ik heb reeds een 500, nu komt er een 7025 bij.

In dat kader wil ik graag weten welke EMU's nu wel en niet werken op de dreamboxen. En vooral welke EMU's met elkaar kunnen praten voor (let wel: inhuis) cardsharing.

Ik streef ernaar een duidelijke matrix te maken en omdat ik zie dat meer mensen met deze vraag worstelen wil ik deze aanbieden voor in de database.

Ik zie graag jullie reacties, ervaringen, enz.

BVD

Alfman.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

newcamd en camd3 zijn goed te gebruiken binnenshuis

en tegenwoordig is ccam ook met gemini te gbruiken,

succes

effe configen en beeld!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

klopt, voor zover ik weet werkt evocamd als emu en newcs als cardserver.

ook zou gbox 2.25 moeten werken heb ik horen zeggen echter zeker weten doe ik dit niet.

merDe

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zweer bij NEWCS als cardserver en MGCAMD als cliënt(en) in PLI. Dit werkt perfect (even configureren maar daarna is ie ook heel stabiel).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast

Hoe moet je binnen pli image NEWCS en MGCAMD configureren ?

Ik kan ze heel makkelijk downloaden via internet en daarna kan ik ze selecteren in het menu (softcam - mgcamd en als cardserver newcs).

Moet je daarna nog iets doen ? Of is dit voldoende, ik bedoel dan vooral het communiceren tss emu en cardserver....

Alvast bedankt,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Citaat:
Hoe moet je binnen pli image NEWCS en MGCAMD configureren ?

Ik kan ze heel makkelijk downloaden via internet en daarna kan ik ze selecteren in het menu (softcam - mgcamd en als cardserver newcs).

Moet je daarna nog iets doen ? Of is dit voldoende, ik bedoel dan vooral het communiceren tss emu en cardserver....

Alvast bedankt,

De configs die je met PLi kunt downloaden, zijn zo gemaakt dat je direct beeld moet hebben, met alle combinaties.
Dus downloaden van softcam, cardserver en config, daarna instellen in softcam setup moet voldoende zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen