Ga naar inhoud


Welke EMU's werken met welke samen en op welke DB


Alfman66

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Inmiddels ben ik al weer aan mijn tweede dreambox toe. Ik heb reeds een 500, nu komt er een 7025 bij.

 

In dat kader wil ik graag weten welke EMU's nu wel en niet werken op de dreamboxen. En vooral welke EMU's met elkaar kunnen praten voor (let wel: inhuis) cardsharing.

 

Ik streef ernaar een duidelijke matrix te maken en omdat ik zie dat meer mensen met deze vraag worstelen wil ik deze aanbieden voor in de database.

 

Ik zie graag jullie reacties, ervaringen, enz.

 

BVD

 

Alfman.

Humax i5050 - CAIW

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoe moet je binnen pli image NEWCS en MGCAMD configureren ?

 

Ik kan ze heel makkelijk downloaden via internet en daarna kan ik ze selecteren in het menu (softcam - mgcamd en als cardserver newcs).

 

Moet je daarna nog iets doen ? Of is dit voldoende, ik bedoel dan vooral het communiceren tss emu en cardserver....

 

Alvast bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hoe moet je binnen pli image NEWCS en MGCAMD configureren ?

Ik kan ze heel makkelijk downloaden via internet en daarna kan ik ze selecteren in het menu (softcam - mgcamd en als cardserver newcs).

Moet je daarna nog iets doen ? Of is dit voldoende, ik bedoel dan vooral het communiceren tss emu en cardserver....

Alvast bedankt,


De configs die je met PLi kunt downloaden, zijn zo gemaakt dat je direct beeld moet hebben, met alle combinaties.
Dus downloaden van softcam, cardserver en config, daarna instellen in softcam setup moet voldoende zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...