Ga naar inhoud


[Pioneer] Pioneer BCT 1330


polle58

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje, ik zal zoveel mogelijk info geven ,maar krijg deze ook uit tweede hand dus sorry als het niet helemaal duidelijk is.

Mijn broer zit op zijn buitenverblijf en wil daar via satelliet naar het WK voetbal kijken; Hij heeft via via een schotel en satellietontvanger op de kop kunnen tikken, ik heb hem nog niet gezien, maar het zou om een pioneer BCT 1330 gaan, van poolse makelij. Alles staat er in het pools op oa iets met "cyfra".

Vraag is eigenlijk: voetbal kan wel FTA gezien worden op ZDF (astra1) of BBC (astra2), kan iemand met deze info soms bevestigen of dat mogelijk is en waar ik wat meer info over deze ontvanger kan vinden?

Bedankt alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo

ik heb zelf een tijdje er een gehad ,het beste is dat je er een nieuwe eeprom in laat plaatsen want de origenele heeft te weinig geheugen om er software in te laden met emu enz,maar als het is om fta tekijken moet ge gewoon hem opnieuw kanalen laten zoeken,de meeste informatie kan je over de 1330 vinden op poolse sides en hij is ook paralel en serieel te programmeren

groet lex

pioneer btc1430,triax 78,echostar dsb 606 (polsat nagra 2)abo tvv en polsat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok,dat zal wel lukken (is voorlopig inderdaad alleen voor fta), was enkel bezorgd, had hier in het forum gelezen dat sommmige ontvangers die door providers geleverd worden enkel FTA kanalen inladen als er een originele smartcard inzit en die is bij dat toestel niet meer bij (als ze er al geweest is natuurlijk, de vorige eigenaar is er niet meer, dus daar moeten we ook geen info zoeken), en die cyfra is dat niet van polsat of zo? goed we zullen het wel vlug weten als we het gaan proberen, alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...