Ga naar inhoud


Probleem dm 7020 s met pli emerald met mounten CF en USB


polle58

Aanbevolen berichten

Ik gebruik al een tijdje pli emerald ,kon zonder problemen mijn USB stick of CF card gebruiken, onlangs nog eens terug pli-emerald er vers ingeflashed (via webinterface) en nu kan ik mijn CF of USB stick niet meer mounten:

"Unable to format and mount the USB stick"

ik heb wat gezocht op het forum en dit gevonden:

 

http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...=1&vc=1

 

mar mijnusb stick is geen medion (heb trouwens altwee verschillende geprobeerd en CF werkt al evenmin , en zoals gezegd het heeeft gewerkt met pli -emerald

heb al eens terug geflashed maar resultaat blijft hetzelfde

Link naar reactie
Delen op andere sites


zou het misschien iets met mijn /etc/fstab te maken hebben?

zier nu zo uit:

Code:
rootfs               /                    auto       defaults              1 1proc                 /proc                proc       defaults              0 0devpts               /dev/pts             devpts     mode=0620,gid=5       0 0usbdevfs             /proc/bus/usb        usbdevfs   defaults              0 0/dev/mtdblock/2      /boot                jffs2      ro                    0 0tmpfs                /var                 tmpfs      defaults              0 0/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part1 /media/hdd auto defaults              0 0/dev/ide/host1/bus0/target0/lun0/part1 /media/cf auto  defaults              0 0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...