Ga naar inhoud


wachtwoord/aanmelden windows


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb bij mijn pc met windhoost xp prof servicepack 2 een probleem als ik het aanmeld scherm krijg en mijn wachwoord intyp dan krijg ik 2 sec mijn bereaublad in beeld en meld zich weer auto af dit kreeg ik nadat ik kasperky virus scanner verwijdert heb wie heeft er een oplossing daar het in veilige modus ook niet luk aan te melden zowel m`n eigen naam als admin hij meld bijde weer af en sta ik weer in het inlog scherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Start op met de installatie cd van xp.

vervolgens moet je dan op een knop drukken om de installatie te starten. dan laad hij verscheiden dingen in en detecteerd het hoe en wat. vervolgens krijg je drie opties.

1: xp installeren

2: herstellen ®

3: setup afsluiten (F3)

 

dan kies je R, vervolgens kom je in het herstel scherm, dan detecteerd hij de windows installaties, als je der 1 hebt dan, geeft hij dat aan:

1: windows xp prof. (oid)

vervolgens druk je op 1. en dan krijg je een soort dos prompt.

c:\windows\

 

Hier tik je in :

 

CD SYSTEM32

 

COPY USERINIT.EXE WSAUPDATER.EXE

 

Typ exit en herstart de computer...als je nu wel kan inloggen moet je nog enkel de userinit aanpassen in het register.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
daar het in veilige modus ook niet luk aan te melden zowel m`n eigen naam als admin hij meld bijde weer af en sta ik weer in het inlog scherm.


Eeh denk het niet Cobus...

Groeten Thomas

 

Rule #1 Good computers don't go down.

Rule #2 There is no such thing as a good computer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt wel ik heb het al meerdere malen geprobeerd maar ik kom er gewoon niet meer in hij meld iedereen/alle gebruikers (het zijn er maar 2) zelfs admin automatisch weer af.

 

@Cobes

nee dat wil ook niet ik moet me aanmelden als admin of mijn eigen naam maar bij bijde meld hij ze weer af nadat ik 2 sec ongeveer het bureaublad gezien te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook ooit eens zoiets gehad, dat was een virus.

 

het virus wat ik had schakelde de computer weer helemaal uit nadat ik had ingelogt.

er was een klein bestandje ergens geplaatst in de map windows, en dit bestandje zorgde ervoor dat er ge rebood werd.

dit bestandje werd weer aangeroepen door een bestaand schript van windows waar de opdracht om dat bestandje aante roepen bij gezet was.

 

nu weet ik helaas niet precies meer waar die bestandjes stonden en waar dat stukkie tekst in gezet was, omdat dit al meer dan twee jaar geleden was.

maar dit lijkt wel erg op het zelfde soort, dus dat wordt zoeken waar dit gebeurd

Als je bootlog aanzet, dan opstarten, dan inloggen , dan uitzetten en met een cd opstarten waar windows op staat zodat je het log bestand kan uitlezen, mischien kun ja daar wat wijzer van worden.

 

dit kan o.a. met winternals erd commander 2003 of met windowsXP stand allone, of ubcd herstel utils.

kan ook met dos opstarten en met een util de ntfs gegevens lezen.

 

of dit inderdaad het probleem is weet ik natuurlijk niet zeker maar lijkt er wel op.

 

 

groet cobes

if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom.

.

Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...