Ga naar inhoud


Avi's aan elkaar plakken


Gast

Aanbevolen berichten

Wie kan mij vertellen hoe ik avi files aan elkaar kan plakken en met welk programma.

Ik heb een film op 4 cd's maar die past makkelijk op 2 cd's vandaar dat ik hem eerst weer aan elkaar wil plakken

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 4 weken later...

kan met studio dc10+ bv (van pinnacle systems), als je iemand weet wie die software heeft, kun je op een hele makkelijke manier filmpjes aan elkaar plakken, titels toevoegen, geluiden toevoegen enz. enz.

 

succes

clim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik gebruik zelf MediaStudio Pro van Ulead hier een

link voor een Free Trial van MediaStudio Pro veel succes als je er iets mee gaat doen.

 

Groetjes Boeiski.

1x VU+ Solo 4K, 1x XTrend ET8000, 1x CT ET9000 Open PLI 4.0 - Max Plus 2100S - Max Digital 220S - Skystar II - Triax 88 Multirail 13 - 19,2 - 23,5 - 28,2 oost, 4x Alps quad LNB, Triax  88 cm schotel - 1x Moteck 2100s Rotor - Cas Interface 3 - 2x Diablo Cam Light

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik gebruik zelf het programma Ulead Videostudio 6.0.

Makklijke programma, en snel. Avi file's kun je ook mpg (TMPEGENC)van maken.

Dan wordt het bestand stuk kleiner. je kan mpg bestanden ook op cd's zetten en op een dvd afspelen.Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 video bestanden aan elkaar plakken wordt in bijna elk programma 'multiplexen' genoemt. Een programma dat dat met AVI's kan is VirtualDub. Dit is het beste gratis videomontageprogramma dat er is. Vergt wel even wat studie en proberen. Veel informatie over dergelijke dingen: www.vcdhelp.com

 

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...