Ga naar inhoud


TVVlaanderen Humax 5400


vic

Aanbevolen berichten


Hoi.

 

Heb me vandaag ook een Matrix Reborn module met ZCAS aangeschaft.

Loopt idd als een trein.

 

Enkel 3 zenders willen nt lukken. BBCprime,extreme sports en mezzo.

Bij de eerste 2 krijg ik een foutmelding 0D02. Daarna kan ik de andere zenders zonder humax te restarten ook nt meer bekijken.

Enig idee wat deze foutcode wilt zeggen?

Voorlopig heb ik deze 3 zenders er uit gegooid.

 

Al de rest gaat prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerst ook een matrix reborn cam en kreeg dezelfde foutmeldingen. Ook zenders als France 2 en dergelijke kreeg ik niet (zwart beeld) waardoor ik voortdurend de cam moest resetten om ook nog andere zenders te kunnen bekijken.

Ben ermee naar de sat-dealer geweest, maar ook daar dezelfde problemen. Heb uiteindelijk mijn geld teruggekregen en een t-Rex op internet gekocht want die had hij niet in voorraad...

 

Mvg,

adupont.

 

PS: ik meen mij te herinneren dat er over de matrix reborn het een en ander geschreven werd in deze thread: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1128392

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een Matrix Revolutions met UCAS V3.1

Weet iemand de cam id hiervan ?

 

Alvast bedankt.

 

 

Franck

Xtrend ET9500 DVB-S2/C (500 Gb HDD & open Pli 4.0), Scientific Atlanta D9232 IRD op draaibare Wavefield WV100SHDS offset, MTI High Line Pro Single LNB, Amiko DM3800 positioner, Cisco D9865H op Selfsat H21D, Roku 2400x USTVNOW, Amazon Fire TV Kodi, Panasonic TX-P42G20E en LG 42LB630V, beide CI+ (Smit)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Gebruik hier een X-cam orion met de 2.040 soft erin kent iemand de cam id ??

Heb geen beeld op Extreme sport, BBC prime en Mezzo met de instelling "card+emu"

Met de instelling "card" komt er wel beeld maar voor een aantal zenders (oa TCM france) moet dit wel degelijk op "card+emu"!!

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Gebruik hier een X-cam orion met de 2.040 soft erin kent iemand de cam id ??
Heb geen beeld op Extreme sport, BBC prime en Mezzo met de instelling "card+emu"
Met de instelling "card" komt er wel beeld maar voor een aantal zenders (oa TCM france) moet dit wel degelijk op "card+emu"!!


Moet wel degelijk op card+emu staan.
Bij mij heb ik ook geen beeld op deze 3 zenders.
Het is me raadsel hoe dit komt en de rest vlekkeloos werkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...