Ga naar inhoud


JDM + piccard gold


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben vandaag in het bezit gekomen van een piccard gold kaart versie 2.0<BR>Deze kaart heeft een ic bovenop en een ic onderop (bovenop de 24c16 en onderop de 16f84)<P>Ik heb al een poosje een JDM Programmer Versie 1.0<P>Nu heb ik de volgende vragen:<BR>Hoe moet ik de 24c16 ic proggen?<BR>(ik krijg de 16f84 wel aan de praat)<BR>Ik namelijk niet de 24c16 ic er af halen!!!<P>Ik gebruik ic-prog 9e, ben ik andere software nodig?<BR>Zo,ja welke?<P>Ik kom er niet echt uit!!!<P>Wie kan mij helpen???<P>ALVAST BEDANKT!!!<P>bin.jer@12move.nl<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb ook een JDM en piccard gold en had eerst een piccard 1.0. <BR>Bij de 1.0 moet je inderdaad de 24c16 er af halen en op de progger zetten. Bij de gold hoeft dit niet. Je moet op de pic (16f84) een loader.hex zetten (of een soortgelijke naam), vervolgens kun je de 24c16 programmeren met eeprom.hex, eee.hex of iets dergelijks. Daarna de 16f84 proggen met pic.hex of 16f84.hex of zo. Dan moet het werken.<P>Succes.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pietje,<BR>Ik heb een identiek probleem.<BR>de oplossing...? graag!<BR>Jan <P>Ik heb inmiddels een werkende oplossing.<BR>Kennelijk toch geen loader nodig voor deze kaart, met IC-prog 1.01 en een andere pc: voila! (met piccard werkt het niet)<BR>------------------<BR><p>[This message has been edited by Jan Korpershoek (edited 07 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...