stege640 Geplaatst: 2 juli 2006 Geplaatst: 2 juli 2006 Werkt met gemini2.90 Ziet mijn harde schif niet meer,als ik nu via blauwe menu de fabrieksinstelling herstel,ben ik dan alles op de harde schijf kwijt (geformatteerd) of niet. Kan nu niets opnemen of kijken,heb hier al een vraag over lopen,maar helaas nog geen juiste oplossing gelezen. lees graag, gr
HTip Geplaatst: 2 juli 2006 Geplaatst: 2 juli 2006 Fabrieksinstelling heeft volgens mij geen invloed op de harde schijf. Is de harddisk goed gemount. Type eens: mount en post dan de output hier. Mijn output is: Citaat: root@dm7020:~# mount /dev/root on / type jffs2 (rw,noatime) none on /dev type devfs (rw) /proc on /proc type proc (rw,nodiratime) none on /var type tmpfs (rw) /dev/ide/host1/bus0/target0/lun0/disc on /mnt/cf type ext3 (rw) /dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part1 on /mnt/hdd type ext3 (rw) none on /dev type devfs (rw) proc on /proc type proc (rw,nodiratime) sysfs on /sys type sysfs (rw) devpts on /dev/pts type devpts (rw) usbdevfs on /proc/bus/usb type usbdevfs (rw) tmpfs on /var type tmpfs (rw) /dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part1 on /media/hdd type ext3 (rw) Groet, HTip SAT: VU+ Ultimo - Open PLI 3.0 - Triax 78cm - Inverto Triple LNB HT: Marantz, ALR Jordan, Velodyne, JVC, Stewart
Gennaromax Geplaatst: 2 juli 2006 Geplaatst: 2 juli 2006 Ik heb een soortgelijk probleem. Deze regel staat er bij mij niet in: dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part1 on /mnt/hdd type ext3 (rw) Hoe krijg ik dit voor elkaar? Gr.Gennaromax DM 800HD,OpenPLi® ,CCcam,Moteck SG2100a en een Triax 78 cm.( Samsung 3D Plasma 63") DM 800HD, OpenPLi® , CCcam
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen