Ga naar inhoud


autommatisch kanalen zoeken in strong 8000


Gast

Aanbevolen berichten

Wie heeft er problemen met het automatisch zoeken van kanalen volgens C**** D*****l. Ik mis nu SBS6 en Veronica in de lijst. <BR>Wie heeft ook deze problemen?<BR>Wat kan ik er aan doen. Ik kan in de strong 8000 niet de freq. ingeven en polarisatie.<BR>Kan dit wel via de parallele poort en een computer?<P><BR>Brrrr Iceman<P>------------------<P><BR>[This message has been edited by Iceman (edited 04 October 2000).]<P>[This message has been edited by Iceman (edited 04 October 2000).]<p>[This message has been edited by Iceman (edited 04 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


in de hopper guide van feb/mrt staat een atiekel van de strong 8000 daar in stellen ze dat toen de oplossing er al zat aantekomen<BR>omdat handige ontwerpers er de laatste hand aan een editter aan het leggen waren en in dit verband word ook ****** genoemd maar verde is er niet veel meer uitgekomen voor <BR>de strong.<BR>suses.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer je bit error range (ber)te verbeteren .door je lnb ongeveer 5 graden met klok mee te verdraaien.opnieuw tanken dan is het waarschijnlijk opgelost.<BR>strong heeft veel last van crosspolarisatie.<BR>succes<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas mogen de suggesties niet helpen.<BR>Heeft er iemand software om de strong te editten??<P>Kijken of we het erin kunnen prakken smile.gif<P><BR>Bbrrrr Iceman<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Iceman <P>Ik heb hier een DST-5816 van philips staan en een strong maar de philips laat bij mij de zenders 1 t/m 11 weg volgens mij mist er wat als indentificatie voor de zenders ik ga morgen een nieuwe kabels leggen dat wil nog weleens helpen (hoop ik) en die editor daar ben ik ook naar opzoek ik heb gehoord dat er vorderingen mee waren voor de ASCOM is er wel een editor maar die gasten willen hem niet vrij geven in ENSCHEDE<P>Groetjes Avalon<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Strong SRT8000 / Delta Star 90 Gregorian Antenne / Philips LNB<P>Probleem: geen kanalen gevonden op o.a. 12574 H (SBS6, Veronica,...)<P>Oorzaak: te sterke signalen van laatste ASTRA's geven storingen op zulke antenne & LNB (eigenlijk zijn ze te goed, raar he!)<P>Oplossing: plaats een Sat Slope (www.johansson.be - ref.:9606)<P>Ziezo, weer een tevreden ziel...<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg op de Strong 8000, Adult-X en Wish er maar niet in. weet iemand wat je moet doen om toch deze zenders te krijgen. Hij slaat kanaal 54 nu gewoon over.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de mogelijkheid een sat slope te proberen?<P>Misschien kan je het aan de sat-handelaar vragen en kopen op voorwaarde dat het lukt?<P>Welke schotel (grootte) & LNB gebruik je?<P>;-)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het met reboot eens, gewoon een satslope installeren en dan ben je volgens mij van dat probleem af.<BR>Bij mij ging de ontvanger al over zijn nek bij een schotel van 1 meter.<BR>En een satslope kost overigens weinig.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn schotel is 1 meter en de lnbf een al wat oudere Grundig. Ik mis overigens ook RTL4-5. Wat houd een sat slope eigenlijk in (wat doet het en hoe ziet het eruit)en wat is de prijs van zoiets? Is er geen mogelijkheid zelf een frequentie in de Strong8000 in te voeren zoals in mijn vorige ontvanger de Pace-500?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een emailtje van Strong gehad waarin het volgende werd meegedeeld.<BR>"Dear Mr Duck,<BR>Please try again because the last weeks Canal+ whas playing with a new<BR>channel therefore it happen the last week that some channels RTL4,5 are out<BR>of the list according Canal + the problems are solved. (not only Strong had<BR>the problem also Philips,Nokia)<BR>Kind regards"<BR>en inderdaad mijn Strong8000 heeft daarnet alle zenders gevonden!! C+ was dus weer eens bezig<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Iceman,<BR>Ik heb hier hetzelfde probleem gehad, gewoon een paar keer opnieuw inlezen zonder kanalen te wissen, en dan moet hij vanzelf de ontbrekende kanalen erbij zetten.<P>Met vriendelijke Satgroeten,<BR>Jan,<BR>Best,<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...