Ga naar inhoud


Onder andere geen Arabische zenders meer.


Gast lientje.

Aanbevolen berichten

Sinds een tijdje kan ik ineens geen Arabische zenders meer ontvangen, terwijl het toch gewoon zenders zijn die op de Astra19 vrij te zien zijn. Het gaat onder andere om Al Jazeera. Ik heb al een paar keer een automatische transponder scan gedaan, zonder resultaat. Wie weet hoe ik die zenders weer kan gaan ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sattaz, ik heb het geprobeerd, maar waarschijnlijk deed ik toch iets niet goed, nog steeds die Arabische zenders niet. En nu heb ik zodanig zitten prullen dat ik bij automatische transponderscan helemaal niks meer kan selecteren, het vakje in het schermpje van transponderscan is helemaal leeg nu...., hoe krijg ik daar weer iets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleem met de transponderscan is verholpen. Ik heb met een handmatige transponderscan geprobeerd de Arabische zenders erin te zetten. Ik krijg dan na de scan de melding dat er 0 services zijn toegevoegd dus ik neem aan dat die zenders er al op staan. Gisteren had ik na meer dan 10 minuten opeens wel beeld op de Arabische zenders, (ik was toevallig bij tv weg terwijl de tv op al jazeera bleef staan), nadat eerst gewoon "service cannot be found" als melding kwam. Ik zou heel graag willen weten waarom ik heel soms wel beeld heb na lange tijd wachten, en meestal niet, wie weet het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...