Ga naar inhoud


Probleem facturatie TV Vlaanderen


Gast

Aanbevolen berichten

Begin juni kreeg ik mijn factuur binnen van TVV, met het vriendelijk verzoek om deze zelf te betalen aangezien het systeem van domiciliëring nog niet werkte. Dit heb ik dan ook maar gedaan. Groot was dan ook mijn verbazing toen ik deze morgen mijn uittreksels nakeek en bleek dat TVV eind juni het geld toch van mijn rekening gehaald had via domiciliëring.

 

Ik weet dat Rome niet op een dag gebouwd is, maar dit is toch behoorlijk amateuristisch. Ga straks eens bellen, maar ik zal het vertikken om naar het betaalnummer te bellen aangezien zij de fout gemaakt hebben. Indien dit niet snel opgelost raakt, heeft TVV alweer een abonnee minder.

 

Nog iemand met deze ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb bij het afsluiten van het abonnement voor een jaarlijkse factuur met overschrijving gekozen... heb sowieso al een afkeer van domiciliëringen wegens slechte ervaringen met de bank in het verleden.

Staat er een mededeling bij de domiciliëring? Gaat het om de betaling van de maand juni of de vooruitbetaling voor de maand juli?

 

Mvg,

adupont.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf vooruitbetaald voor een gans jaar (stond uitdrukkelijk zo vermeld op de factuur) en dan heeft TVV het leuke initiatief genomen om zelf ook nog eens het geld voor een jaar van mijn rekening te halen. Dus nu heb ik twee maal 137 eurootjes betaald. Amateurs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet TVV neemt dat van de bank af hoor, de bank stort naar TVV.

Ik zou eens bij de bank gaan aankloppen.Zoals gemeld loopt er bij permanente opdrachten wel eens iets fout.

Link naar reactie
Delen op andere sites

.... Anders wil jij TVV buitensmijten , en hoe ga je dan bv VTM kijken ??

Ze zullen de fout wel rechtzetten , inderdaad best effe contact opnemen !!

 

Domiciliëring , ja , heb ik ook slechte ervaring mee ,

er staat genoeg op m'n rekening , rekening wordt betaald ,

en een kleine week later , bedrag kon niet gestort worden ??

Hebben ze mij al 5x achtereen gefikt , ik ben klant bij die

bank sinds mijn geboorte , nog 1x , en ik ben er EX-klant !!

 

PS: Ikzelf neem/wil sowieso geen TVV of kabel TV , niet mijn aanbod !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je neemt het best contact op met de klantendienst van TVV.

Ik kan akkoord gaan dat ze je een factuur sturen indien je maandelijks zou betalen in afwachting dat de domiciliëring bij de bank in orde is.

Indien je een volledig jaar vooruitbetaald lijkt mij dit toch niet de juiste handelswijze. Er zal waarschijnlijk ergens een vergissing gebeurd zijn.

 

Mvg,

adupont.

 

@Luc R

De bank lijkt mij hier geen betrokken partij... zij voeren de betalingsopdracht van TVV gewoon uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens getelefoneerd, ik kreeg de boodschap dat dit zo spoedig mogelijk rechtgezet ging worden.

 

@cookiemonster: VTM zit op de kabel misschien???

 

@Luc R: de bank speelt hierin totaal geen rol. TVV stuurt mij een factuur met de mededeling te betalen omdat ze de domiciliëringen nog niet kunnen gebruiken, maar twee weken later halen ze het geld toch af via die domiciliëring...

Link naar reactie
Delen op andere sites

En met andere woorden : eind goed, al goed.

 

Ik denk niet dat men dat bij TV Vlaanderen opzettelijk doet.

 

Het is inderdaad vervelend dat je daarvoor moet telefoneren en tijd verliezen, doch dat is toch met alles wel eens het geval.

 

Ik heb zo al moeten telefoneren naar Belgacom voor problemen met de factuur van mijn telefonie, ik heb al moeten schrijven naar Telenet voor problemen met de facturatie van mijn internet en heb vanmorgen 20 minuten moeten aanschuiven aan een loket van de Post omdat er een panne was in de computer en onvoldoende personeel.

 

Als ik daarvoor overal mijn abonnement zou moeten opzeggen, zou ik continu van operator moeten veranderen.

 

Ik vermoed dat men bij TV Vlaanderen er wel aan werkt om dat allemaal op te lossen en dat dit binnenkort wel tot het verleden zal behoren.

 

Ik ben het wel met iedereen hierboven eens dat domiciliëringen dikwijls dit soort problemen geven en ik vermijd deze zo veel als mogelijk.

 

Greets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad, ik heb ook in het verleden problemen gehad met domicilieringen. Probeer ze gewoon te vermijden en betaal gewoon de facturen die binnenkomen. Op die manier heb je een veel beter zicht op wat er allemaal buitengaat en kan je veel sneller ingrijpen.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al een dikke week verstreken sinds mijn telefoontje en ik wacht nog steeds op mijn 137 eurootjes... Nochthans was mij beloofd dat het snel in orde zou komen. Ik krijg meer en meer de indruk dat TVV gewoon een grote puinhoop is: vele problemen met betalingen (kijk hier maar op forum), regelmatig beelduitval... Ik ben dan ook blij dat mijn kabel nog niet opgezegd is, en TVV zal zich serieus moeten herpakken willen ze binnenkort mijn opzegbrief niet in de bus vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb mijn kabel wel al opgezegd en heb bericht gekregen dat ik pas volgend jaar het teveel betaalde zal terugkrijgen, ik moet dus ook op mijn centen wachten en ik verwacht mij niet aan betaling door Telenet van de intresten op dit bedrag.....dat is niet eens een puinhoop, doch georganiseerd intresten opstrijken van ex-klanten.

 

Ik denk dat een beetje geduld geen kwaad kan. Je belt en men moet dat bij TV Vlaanderen toch minstens nakijken, daarvan een terugbetalingsoverschrijving maken, deze overmaken aan de bank, etc......

 

Ik denk niet dat de boekhouding van TV Vlaanderen voor één betaling naar de bank loopt of haar betalingsprogramma op computer opstart. Zo'n betalingen gebeuren meestal één keer wekelijks veronderstel ik.

 

Bovendien zijn we in vakantieperiode.

 

Ik denk dat met even wachten dat wel in orde komt.

 

Geregeld beelduitval heb ik geen last van, ik heb alléén weet van een uitval gedurende 4 uur zaterdagnamiddag toen in Luxemburg er een probleem was met de glasvezelkabel.

 

Greets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet een beetje geduld hebben; Als je weet hoelang het duurt om via telenet om geld terug te ontvangen. Zal ik je het antwoord geven 6 maanden en moeten dreigen met advocaten das heel wat minder; daar durven ze nog zeggen dat ze al betaald hebben en als je vraagt voor het bewijs dan kunnen ze u niet geven;

Ik zit goed bij tv vlaanderen en ben blij dat ik van telenet vanaf ben; Telenet zijn liegers en bedriegers. Denk daar maar eens over na.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat denken jullie hiervan.

 

Kabel op 07/06/07 bij interelectra aangetekend opgezegd (Betaalde maandelijks met overschrijving)

Veertien dagen later kreeg ik een overschrijving van 0 euro, ja 0€ te betalen voor 14 juli.

Vandaag op de bus een maandelijks kabelfactuur voor juli, te betalen voor 21 juli.

Wat is dat dan voor een soep met de admin bij interelectra, men negeert gewoon mijn aangetekende kabelopzegging.

Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Monopolisten of ex-monopolisten hebben geen ervaring met opzeggingen zeker.

 

Ik denk dat deze enkele voorbeelden toch wel duidelijk maken dat overal administratieve problemen kunnen voorkomen en dat dit niet eigen is aan TVVlaanderen, zoals dit hier word beweerd omdat nog niet binnen de 8 dagen een bedrag van 137 Euro is terugbetaald.

 

TVVlaanderen moet daar natuurlijk geen drie maanden mee wachten en zou moeten proberen om alle mogelijke misverstanden te vermijden, doch een beetje geduld is toch wel op zijn plaats.

 

Jaren aan een stuk werd er gezaagd omdat er geen sat-pakket was in Vlaanderen en nu het er eindelijk is, wordt van een paar kleine opstartproblemen een drama gemaakt.

 

Greets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...