Ga naar inhoud


Is PC anyware o.i.d. een goede oplossing?


Rocketscientist

Aanbevolen berichten

Voor een kennis van mij ontwikkel ik momenteel een kleine database zonder veel toeters en bellen.

 

Nu komt hij met het verzoek om niet alleen op kantoor, maar ook thuis de database te kunnen benaderen. Ik heb geen zin op de DB te spliten of iets te doen met PHP/Mysql.

 

Zou PC anywhere o.i.d. een idee kunnen zijn, of kleven hiet teveel bezwaren aan?

 

Vroeger deed ik zo iets wel over een analoge lijn met een inbelmodel maar de tijden zijn veranderd.

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als hij aan de zaak een w2k/w3k server heeft kan je de gratis beheer mode van terminal server gebruiken.

 

Of een VPN aanmaken.

 

Pc anywhere is leuk maar niet mijn keuze, kijk eens naar VNC en stunnel voor een veilige link.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook heel goed en vrij eenvoudig te 'vinden' is Remote Admin.

 

Ik gebruik versie 2.1 en 2.2 door elkaar. De viewer versie 3.0 is vrij te gebruiken. Een poortje op de router openzetten is voldoende. En de firewall moet natuurlijk ook goedkeuring geven aan Remote Admin.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

zo zijn er zo veel programma's

 

zelf gebruikte ik hier netop remote control , erg simpel reuze stabiel en voldoet in alle mogelijkheden , en goed versleuteld.

 

 

tegenwoordig gebruik ik buroblad op afstand van xp pro , icm een vpn verbinding

je kunt ook de mappen van de andere pc in verkenner zichtbaar maken zodra de vpn verbinding actief is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...