Ga naar inhoud


5510PVR en Matrix Reborn af en toe geen decodering mogelijk


MegaTronics

Aanbevolen berichten

Ik heb momenteel af en toe last van het feit dat ik soms geen zenders kan decoderen. Als ik een tijdje naar FTA kanalen kijk en dan bijvoorbeeld zap naar RTL4 dan krijg ik soms de melding geen geldige kaart. Als ik dan de Topfield reset of de Matrix Reborn er even uit haal, dan doet die het weer. Is dit een bekend iets met de 5510PVR en de Matrix Reborn? Ik heb dit probleem trouwens nog niet geconstateerd op de 5000CI met ook een Matrix Reborn erin. Anders eens als test beide modules eens omwisselen?

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...

Vanmiddag de Matrix Reborn omgeruild bij de leverancier voor een Astoncrypt met bijbetaling van 40 euro. Volgens de leverancier blijken die Matrix Reborn met ZCAS software vaker problemen te geven in apparatuur (in een Echostar blijkt die namelijk helemaal niet te werken). Oudere versies met UCAS software in plaats van de ZCAS software blijken wel goed te werken.

TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...