Ga naar inhoud


Programmeren Multich*ice met VP2


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb ook zo’n leuke VP-2 programmeur van Ome Willem gekocht nadat ik de JDM uit frustratie uit het raam heb gegooid. Niets meer dan lof over deze programmer. Ideaal voor de goldwafers. <BR>Ik heb de 6 Mhz optie gekozen om ook de orginele ird*to Multich*ice aan te kunnen passen.<BR>Maar hier volgt het probleem. Zowel Cardwizard als Cardmaster geeft de melding dat ik de pas moet plaatsen. Deze is inmiddels al geplaatst. <BR>Wat is er aan de hand? <BR>Ik heb het vermoeden dat ik de programmer op 6 Mhz moet instellen. Hoe gaat dat? Ik heb al een jumper (of hoe heet zo’n zwart blokje over tussen de twee van de drie pinnetjes geplaatst bij 6 Mhz, maar ook dat hielp niet. Ik werk met een 486 laptop. Misschien is dit het eufel?<BR>Kortom; Wat doe ik verkeerd?<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zitten ook nog 4 switches op als je hem als ludipipo gebruikt voor je 16F84 staan die naar binnen naar je jumper toe zeg maar.<BR>Gebruik je de Phoenixmode dan moeten ze alle 4 naar buiten staan .<P>gr Toon<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je com port omgegooid heb, dan moet je het pootje omhoog tillen dan zit je in Phoenix. Ik heb ook zo'n program. Werkt perfec voor seca. Nog nooit irdeto geprobeerd. <BR>Ik ben benieuwd hoe je het uiteindelijk oplosd<P>------------------<BR>faxme

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ergens gelezen dat het met een laptop<BR>moeilijk lukt, probeer eens met een desktop.<BR>rgds<BR>clem<P>------------------<BR>Life without creativity is like a broken pencil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hetprogrameren met een laptop en de vp2 lukt met de meeste laptops niet,het schijnt met de spanning op de compoort te maken te hebben.Bij mij werkt hij ook niet op de laptop.Overigens een zeer goede programmer die vp2,ben er zeer tevreden over.<P>------------------<BR>Met Vr. Gr. PietBem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...