Ga naar inhoud


Programmer


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<P>Ik ben nog een leek op dit gebied vandaar de volgende vragen;<BR> <BR>Kan ik ook die bekende AU file op een golkaart proggen voor seca met een phoenix programmer ?<BR>Zo ja, op welke kaaten kan ik nog meer mee uit de voeten met deze phoenix programmer/interface ?? <P><BR>Mark.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja en nee kun je met een Phoenix de AutoUpdate files op een goldwafer proggen.<BR>Zelf doe ik dit wel met een Phoenix in combinatie met de JDM. (is een beetje omslachtig maar werkt perfect).<BR>Alleen met een Phoenix (en niet een VP2 compatibel) lukt het je NIET.<BR>Je zult dus een andere programmer erbij moeten komen.<P>See ya! Roadrunner<BR> laugh.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roadrunner, <P>Ik begrijp hier uit, dat ik beste een vp2 kan kopen ?<BR>Dus bij aanschaf van een vp2 programmer kan ik doen wat ik wil doen ?<BR>Oja, keb nog 2 vraagjes extra;<P>(1)Wat is de laad volgorde ?<BR>(2)En is de CLK 3,6 Mhz?, en waarvoor wordt die 6 Mhz gebruikt ? <P>Zo als ik dit weet kan ik voorlopig even <BR>Veders al vast bedankt voor uw reactie.<P>Mark. <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja een VP2 is zowel geschikt voor orginele Multichoice kaarten en voor Goldwafers/MM2 en SMD kaarten.<P>Laadvolgorde? Waarvan........??? wink.gif<BR>Irdeto -> Loader.hex / ?.bin / ?.hex<BR>Seca -> ?.hex / /.bin<BR>Orginele -> De juiste CRD file<P>Voor org kaart is clock inderdaad 3,6 Mhz. De 6 MHz stand is voor sommige typen Goldwafers (kheb er nog nooit mee te maken gehad dus kben niet zeker van antwoord hierop)<P>Khoop dat je wat wijzer bent geworden.<BR>Suc6<P>See ya! Roadrunner<BR> laugh.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roadrunner,<P>Ja zekers, is me nu wel duidelijk welke programmer ik moet aanschaffen. <BR>Bijdeze bedank ik alle, voor uw reactie op mijn gestelde vragen.<P><BR>Mark.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...