Jump to content

Programmer

Guest

Recommended Posts

Hallo,<P>Ik ben nog een leek op dit gebied vandaar de volgende vragen;<BR> <BR>Kan ik ook die bekende AU file op een golkaart proggen voor seca met een phoenix programmer ?<BR>Zo ja, op welke kaaten kan ik nog meer mee uit de voeten met deze phoenix programmer/interface ?? <P><BR>Mark.<P><P>------------------<BR>

Ja en nee kun je met een Phoenix de AutoUpdate files op een goldwafer proggen.<BR>Zelf doe ik dit wel met een Phoenix in combinatie met de JDM. (is een beetje omslachtig maar werkt perfect).<BR>Alleen met een Phoenix (en niet een VP2 compatibel) lukt het je NIET.<BR>Je zult dus een andere programmer erbij moeten komen.<P>See ya! Roadrunner<BR> laugh.gif<P>------------------<BR>

Hoi <P>De vraag die je stelt is een beetje vaag dus omschrijf die eens WAT IS AU ? en wat voor ontvanger heb je ?<P>Als je dat er eens bij zet zal je zeker antwoord krijgen <P>Mazlll Avalon<P>------------------<BR>

Roadrunner, <P>Ik begrijp hier uit, dat ik beste een vp2 kan kopen ?<BR>Dus bij aanschaf van een vp2 programmer kan ik doen wat ik wil doen ?<BR>Oja, keb nog 2 vraagjes extra;<P>(1)Wat is de laad volgorde ?<BR>(2)En is de CLK 3,6 Mhz?, en waarvoor wordt die 6 Mhz gebruikt ? <P>Zo als ik dit weet kan ik voorlopig even <BR>Veders al vast bedankt voor uw reactie.<P>Mark. <P>------------------<BR>

Ja een VP2 is zowel geschikt voor orginele Multichoice kaarten en voor Goldwafers/MM2 en SMD kaarten.<P>Laadvolgorde? Waarvan........??? wink.gif<BR>Irdeto -> Loader.hex / ?.bin / ?.hex<BR>Seca -> ?.hex / /.bin<BR>Orginele -> De juiste CRD file<P>Voor org kaart is clock inderdaad 3,6 Mhz. De 6 MHz stand is voor sommige typen Goldwafers (kheb er nog nooit mee te maken gehad dus kben niet zeker van antwoord hierop)<P>Khoop dat je wat wijzer bent geworden.<BR>Suc6<P>See ya! Roadrunner<BR> laugh.gif<P>------------------<BR>

Roadrunner,<P>Ja zekers, is me nu wel duidelijk welke programmer ik moet aanschaffen. <BR>Bijdeze bedank ik alle, voor uw reactie op mijn gestelde vragen.<P><BR>Mark.<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.