Ga naar inhoud


Waar moet ik ontbrekende ocx bestanden plaatsen in windows?


Gast

Aanbevolen berichten

Weet iemand waar ergens in windows die ontbrekende files geplaatst moeten worden en hoe dat moet gebeuren?<BR>Deze zijn voor bepaalde software noodzakelijk.<P>Ik gebruik zelf windows millenium.<BR><P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's & Feeds

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit is afhankelijk van welke bestanden het zijn. Windows heeft in de \windows\system directorie bestanden nodig maar ook programma's kunnen deze bestanden nodug hebben welke dan in \programFiles\ staan.<BR>Ook VB gebruikt deze bestanden.<BR><P>------------------<BR>groeten pepper

groeten pepper

2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500

Wavefrontier T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>In principe staan ocx-jes altijd in de \windows\system-subdirectory, enkele programma-eigen ocx-xen worden tijdens de (automatische) installatie in de eigen programma-subdir gezet. Soms moet je dat handmatig doen zodat of windows of het programma er 'bij' kunnen.<P>Doe maar 's een 'zoeken' naar *.ocx op je harddisk..<P><P>------------------<BR>Wie met beide benen op de grond blijft staan..... komt niet ver......!!!<P>Ciao for now (greetings from) Saturn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vergeet niet dat ME een ander OS is dus de soft die voor win 95 en 98 is gemaakt werkt soms buggy onder ME. Heb er zelf ook veel problemen mee gehad en besloten 98 weer te installeren tezamen met 2000, dual boot en dat werkt toch het best ME werkt niet best met de kaart proggies en gekraakte games.<BR>Althans dat is mijn ervaring.<P>bob<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwam erachter dat ik bepaalde ocx bestanden niet kon uploaden.<P>Ik zal morgen in dit topic even aangeven wat voor reaktie ik kreeg op het verplaatsen van die ocx bestanden.<P>------------------<BR>Satshow <BR>Moderator Frequentie's,feeds & settingslijsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...