Ga naar inhoud


x-zone / aldult niet te vinden op seca


Gast

Aanbevolen berichten

Hoe kan het dat als ik mijn sega opnieuw laat zoeken op de astra aldut of de nieuwe x-zone niet meer te zien krijg.<BR>Ik heb zelf een philips dst 5816.<BR>Ook heb ik dit op de twee manieren gedaan<BR>dus vrij laten zoeken en op de c+ manier.<BR>Maar bij beiden geen resultaat ook heb ik verschillende codes geprobeerd maar dit hielp ook niet.<BR>wie weet hier een antwoord op.<P>Groeten Fred<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


ben ik dan echt de enige die hier last van heb of wacht de rest op een antwoord zodat ze niet door de mand vallen dat ze ook naar die zenders kijken je kent dat soort mensen wel ze kijken nooit maar kunnen er wel alles over vertellen. <P><P>------------------<BR>Groeten Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet je heel zeker dat je alleen x-zone mist?<BR>Klinkt alsof je een probleem hebt met je installatie en dus meerdere kanalen van 1 of meer frequenties mist.<BR>Controleer alle verbindingen, polarisatie etc(staat je lnb wel exact goed) Probeer anders eens een satslope filter.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt maar vanavond heb ik hem opnieuw in laten lopen en nu werkt alles weer goed<BR>komt volgens mij omdat gisteren epg niet werkte en deze werkt nu wel <P>------------------<BR>Groeten Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...