Ga naar inhoud


Echostar D-2500 IP


Gast

Aanbevolen berichten

Ik overweeg de aanschaf van een echostar D-2500 IP met aston ci vanwege de actuator en polarizer aansturing. Valt er met deze digidoos wel te prutsen met picjes en wafertjes? Wie heeft daar ervaring mee?<BR>Graag jullie mening.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat zal wel lukken. Lijkt mij wel ergg stug als het niet wil. wink.gifwink.gifwink.gif<BR>Geen belang bij ook een ingebouwde analoge ontvanger?? Geef dan anders een paar centen meer uit en koop de AD 3000 Ip.<P>See Ya! Roadrunner<BR> laugh.gif <P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Roadrunner (edited 11 October 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk er alleen aan dat het op het moment erg moeilijk is om een CI te krijgen ,seca en irdeto. Daar komt bij dat de nieuwe irdeto CI's geen flash meer hebben ,dus het wordt erg moeilijk om daar een allcam van te maken (voorlopig)<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja bullit doe dan een echostar 300 ip <BR>daar heb je veel meer aan en er is zo als ik heb begrepen ook nieuwe software voor op komst <BR>mukkes leeuwarden<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een philips stu-560 met een ctu-900 d2mac decoder + season interface + decrypt software en dat bevalt prima. Vandaar<BR>de overweging voor een d 2500 ip omdat daar geen analoog inzit. Die combi van 560 en 900 wil ik weer aansluiten op de 2500 die een doorlus voor de lnb bezit.<P>Groeten van BULLET.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...