Ga naar inhoud


Viaccess available ...


Gast

Aanbevolen berichten


Eerst moeten ze grof geld verdien zoals de hornet kaarten van irdeto en de witte kaarten van seca.nu beiden zijn ze te vinden op internet de software.Gewoon geduldig afwachten en na een tijd komt de *.hex en *.bin file op het net.Koop alvast al maar een viacces module.(ik heb er eentje besteld).<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://members.xoom.com/digital_sat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,<P>zeg het toch, ik ga ze zowieso krijgen, zonder grof geld smile.gif en als ik ze heb kan iedereen meegenieten want dan post ik ze wel smile.gif<P>Is toch SAT 4 ALL 4 FREE , of niet soms ? smile.gif<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,<P>wel ik heb ze al wel gezien, op goldwaffer kaartje smile.gif ... nu nog even wachten tot de hype over is, en dan bin en hex files smile.gif<P>Misschien al een idee om hier een VIACCESS forum aan te hangen, zodat Sat4All voor de andere al klaar is smile.gif <P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin maar naar keys te zoeken. Heb net de HEX naar Upload gestuurd. Helaas geen BIN file beschikbaar. Wie is daar een beetje handig mee om die alsnog te bouwen?<P>LDP<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...