Ga naar inhoud


E36 geen bmw maar wel foutcode pace


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb met cardwizard mijn org. mc 1.2 kaartje bekeken en heb nu geen beeld meer op<BR>mijn oude paceje frown.gif<BR>"E36 smartcard niet uitwisselbaar"<BR>Humax geeft wel gewoon beeld.<BR>Heb mischien toch wat veranderd op het kaartje.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Is volgens mijn vaker een posting over geweest. Je moet dan ff met een bepaalde crd de kaart als het ware "resetten".<BR>Wie heeft die crd toevallig??<BR>Zoek het board nog eens door, misschien kom je het nog tegen.<P>See Ya! Roadrunner<BR> laugh.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zecht dat de kaart wel in de humax werkt.<BR>Als de kaart in de all cam wel werkt kan zijn dat de land code verandert is.<BR>Bekijk eerst dat eens voordat je alles gaat FFFFFen.<BR>SUCCES<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee niet met je landcode gaan rommelen<BR>Het is zoiets wat roadrunner zegt je moet met een crd laden geloof ik <BR>Je moet een buffer leeg maken<BR>Ik heb er ook wel eens iets over gelezen<BR>Hij is niet kapot of zo maar een pace <BR>luister gewoon wat nouwer<BR>groeten robbie<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is hem<P>//Write 00s back to buffer after DumpBuff0708 has been run. For Pace IRDs. By 007.4 Thanks to PM.<BR>r0<BR>01 02 07 00 00 20 FF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00<P>groeten blokker<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is ff zoeken maar ik heb hem gevonden.<BR>Dit is de crd om de buffer vd kaart leeg te maken.<BR>Ff omzetten naar een .CRD en alles moet weer werken.<P>//Write 00s back to buffer after DumpBuff0708 has been run. For Pace IRDs. By 007.4 Thanks to PM.<BR>r0<BR>01 02 07 00 00 20 FF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00<P>See Ya! Roadrunner<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Blokker ea voor het dubbel posten vd crd, je was me net ff voor. Kwas even in gesprek met iemand en tja, zie hier het resultaat.<P>Nou ja, better twa kear as net ien kear.<P>See ya! Roadrunner<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Punai, dat komt erfan ast sist te praten. Maar ja, we binne wer bliid dat er wer een probleemke is oplost.<P>Groetnis ut it hege hege Noorden van us moaie Fryslân.<P>See ya! Roadrunner<BR> laugh.gif<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat doen wej now , goan wej butenlands schriefen? t'is maar dat je het weet maar dat fries valt ook nog wel mee , greetz uut den Achterhoek<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...