Jump to content

E36 geen bmw maar wel foutcode pace

Guest

Recommended Posts

Ik heb met cardwizard mijn org. mc 1.2 kaartje bekeken en heb nu geen beeld meer op<BR>mijn oude paceje frown.gif<BR>"E36 smartcard niet uitwisselbaar"<BR>Humax geeft wel gewoon beeld.<BR>Heb mischien toch wat veranderd op het kaartje.<P>------------------<BR>

Is volgens mijn vaker een posting over geweest. Je moet dan ff met een bepaalde crd de kaart als het ware "resetten".<BR>Wie heeft die crd toevallig??<BR>Zoek het board nog eens door, misschien kom je het nog tegen.<P>See Ya! Roadrunner<BR> laugh.gif<P>------------------<BR>

Je zecht dat de kaart wel in de humax werkt.<BR>Als de kaart in de all cam wel werkt kan zijn dat de land code verandert is.<BR>Bekijk eerst dat eens voordat je alles gaat FFFFFen.<BR>SUCCES<BR><P>------------------<BR>

Nee niet met je landcode gaan rommelen<BR>Het is zoiets wat roadrunner zegt je moet met een crd laden geloof ik <BR>Je moet een buffer leeg maken<BR>Ik heb er ook wel eens iets over gelezen<BR>Hij is niet kapot of zo maar een pace <BR>luister gewoon wat nouwer<BR>groeten robbie<BR><P>------------------<BR>

dit is hem<P>//Write 00s back to buffer after DumpBuff0708 has been run. For Pace IRDs. By 007.4 Thanks to PM.<BR>r0<BR>01 02 07 00 00 20 FF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00<P>groeten blokker<P>------------------<BR>

't Is ff zoeken maar ik heb hem gevonden.<BR>Dit is de crd om de buffer vd kaart leeg te maken.<BR>Ff omzetten naar een .CRD en alles moet weer werken.<P>//Write 00s back to buffer after DumpBuff0708 has been run. For Pace IRDs. By 007.4 Thanks to PM.<BR>r0<BR>01 02 07 00 00 20 FF 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00<P>See Ya! Roadrunner<P>------------------<BR>

Sorry Blokker ea voor het dubbel posten vd crd, je was me net ff voor. Kwas even in gesprek met iemand en tja, zie hier het resultaat.<P>Nou ja, better twa kear as net ien kear.<P>See ya! Roadrunner<P>------------------<BR>

Ben een echte beginner frown.gif<BR>Met welk programma doe ik dit voor dat ik nog meer verknoei met rotzooien.<BR>Heb nog veel te leren smile.gif<P>------------------<BR>

Ja Punai, dat komt erfan ast sist te praten. Maar ja, we binne wer bliid dat er wer een probleemke is oplost.<P>Groetnis ut it hege hege Noorden van us moaie Fryslân.<P>See ya! Roadrunner<BR> laugh.gif<P>------------------<BR>

Roadrunner,ik bin ek bliid dat de mon wer tv ken sjin. T'is kil bûten en dan krûpe je far de buis.<BR>Groeten;<BR>Ik sil oan e koffie.<BR>Punai<P>------------------<BR>

Wat doen wej now , goan wej butenlands schriefen? t'is maar dat je het weet maar dat fries valt ook nog wel mee , greetz uut den Achterhoek<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.