Gast Geplaatst: 26 juli 2006 Geplaatst: 26 juli 2006 Sinds kort heb ik pli emerald op een van mijn dreamboxen geinstalleerd. Op de andere dreambox heb ik nog een Hydra phoenix image draaien. Op beide dreamboxen kan ik goed tv kijken, zonder problemen. Als ik nu iets op wil nemen met de dreambox waar pli emerald opstaat zie ik wel dat er een begin gemaakt wordt aan de opname, maar er wordt uiteindelijk niets opgenomen. Er worden twee files aangemaakt (de *eit en *.ts file) ook de recordings.epl wordt wel aangepast... Beide dreamboxen maken gebruik van dezelfde nfs share en deze is op beide boxen op exact dezelfde manier gemount. Heeft iemand anders ook problemen met het opnemen met de pli emerald image, of met opnemen op een nfs share ? Alvast bedankt voor de antrwoorden...
pieter532 Geplaatst: 27 juli 2006 Geplaatst: 27 juli 2006 hoi, ik maak gebruik van pli emerald (DM500) en neem ook op via een mount. Volgens mij maak ik gebruik van een samba-mount. Uiteindelijk wordt de opname op mijn Pli Diamond opgeslagen (DM7000). Helaas kan ik je niet verder helpen, slechts wat extra info. Sterkte. Pieter [VU+ Uno 4k SE 9.0] [VU+ ZERO 4k OpenPli 9.0] [ET7000 OpenPli 8.x] [Cahors BiG BiSAT - 1.9E, 9E, 13E, 19.2E, 23.5E, 28.2E & 5W] [Diseqc switch - 2x Edison 10/1] [Diseqc switch - 1x Maximum 4/1] [1.9E & 9E - 2x LNB Alps Twin] [13E, 23.5E & 28.2E - 3x LNB Evo Quad] [19.2E - LNB Alps Quad] [5W - LNB Inverto Black Ultra Twin]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen