Jump to content

pieter532

Members
  • Content Count

    344
  • Joined

  • Last visited

About pieter532

  • Rank
    Sat4all regular

Recent Profile Visitors

2,853 profile views
  1. Ik heb inmiddels vastgesteld dat als ik de parameter --restart op 0 instel dat er dan 1 Oscam proces draait. Ik vermoed dat het tweede proces nodig is om invulling te geven aan de --restart 2. Hieronder de toelichting van de parameter --restart -r, --restart <level> | Set restart level: . 0 - Restart disabled (exit on restart request). . 1 - WebIf restart is active (default). . 2 - Like 1, but also restart on segfaults. Bij een --restart 1 parameter draaien ook twee Os
  2. In mijn opstartscript (/etc/init.d/softcam) staat de regel /usr/bin/oscam --wait 0 --config-dir /etc/tuxbox/config/oscam --daemon --pidfile /tmp/oscam.pid --restart 2 --utf8 De output van het commando "ps | grep oscam | grep -v grep" levert mij 2 regels (dus twee processen) op. En waarom worden er twee processen gestart voor Oscam? Is dit specifiek aan mijn configuratie ofzo?
  3. Ik heb weer beeld voorzover ik kan beoordelen op alle kanalen van CD. Ik heb gisteren nog geheractiveerd wat geen verbetering gaf. Verder niks gedaan alleen gewacht.
  4. Een compensatie zou op zijn plaats zijn en dat hoeft niet perse in de vorm van geld. Zet bv (voor iedereen) Ziggo en/of de film kanalen open. Ik moet wel objectief blijven. Heb ik hier last van, ja. Kon ik geen TV kijken, nee want heb gebruik gemaakt van de smart TV app.
  5. Helemaal mee eens. Inmiddels heb ik toch weer problemen. Kan nu alleen NPO1 t/m NPO3 bekijken. Ik heb best begrip voor techniek dat uitvalt echter houd je klant op de hoogte. Waarom zetten ze tijdelijk niet alles open totdat het probleem is verholpen.
  6. Een tweede (nette) FB-melding op de startpagina van CD is weer verwijderd. Stond op het punt om te heractiveren en ik heb nu weer beeld.
  7. Via de website van CD wordt aangegeven dat voor contact je dat via een melding kan doen op Facebook. En daar is zojuist mijn bericht op de CD-startpagina op FB verwijderd. Hoe jaag je je klanten weg ....
  8. Ik kan momenteel geen TV kijken en bedankt CD. De volgende zenders werken momenteel niet. NPO1 t/m NPO3 RTL4 t/m RTL8 VOO, NET5, SBS6 en Spike24. Daarna gestopt met controleren. Zet alle zenders open!!!
  9. Ik ook problemen en enkele minuten geleden gaan kanalen open.
  10. CD biedt nu wel Canal+ series aan. Ik maak hier geen gebruik van en gaat via App/IPTV. Ik vind erg jammer dat Eurosport niet meer beschikbaar is. Maar goed wil niet te veel off topic gaan.
  11. Ik heb deze week contact gehad met CD en ben netjes te woord gestaan. De CD-medewerker was vriendelijk maar 'streng'. Hij kon niet meer bieden dan een schotelset terwijl ik al 20 jaar klant.
  12. Dit is inderdaad wat ik zocht (en ik niet kon vinden). Top!
  13. Had inderdaad al op de website even gekeken en dat ziet er overzichtelijk uit. OpenVIX proberen staat op mijn Todo-lijstje. 🙂
  14. Geldt je opmerking ook voor OpenPli want ik gebruik geen VTI. Misschien eerst eens mijn slaapkamer Xtrend ET7000 proberen. :0) En voordat ik daarmee aan de slag ga heb ik eerst nog een aantal UTP kabels (CAT6a) te trekken en RJ45 wandcontactdoosjes te plaatsen.
×
×
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.