Ga naar inhoud


Mplayer te gebruiken


testscooter

Aanbevolen berichten


Er is een ppc versie van zowel mplayer als de codecs, dus in theorie is de basis aanwezig.

 

Ik denk echter dat het een forse berg werk is om 't aan de praat te krijgen, vooral de video IO moet helemaal overhoop.

 

En daarna is het nog maar afwachten of de STB processor sterk genoeg is voor het decoderen...

 

CU,

WanWizard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bwa niet dat ik een expert ben hoor.

 

Maar de gebruikte PPC en NVIDIA chipsets draaien 32 bit, alsook tussen de 155 en de 300 Mhz

 

Lijkt met krachtig genoeg.

Mij lijkt het probleem echter te zitten in het ontbreken van een Floating point processor (co-proc van vroeger) dit kan echter door kernel modules wel ge-emuleerd worden, maar DAT vraag CPU tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Mij lijkt het probleem echter te zitten in het ontbreken van een Floating point processor (co-proc van vroeger) dit kan echter door kernel modules wel ge-emuleerd worden, maar DAT vraag CPU tijd.


en het kost ontzettend veel kennis, kunde en tijd om een mplayer plugin die is geschreven om native in mozilla te draaien aan te passen aan enigma. de hele omgeving die nodig is (aan libraries, tools e.d.) om zo'n plugin te gebruiken ontbreekt op de dreambox.

And now for something completely similar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...