Ga naar inhoud


[Strong 8000] 8000 Werkt erg traag


Stranger2000

Aanbevolen berichten


Cobus R

 

Traag;

Ik ben aan het kijken naar de zenders van canaldigitaal bv

RTL4 (via abo) dan spring ik middels knopje E naar de zenderlijst op het scherm en kies hier RTL (duiste FTA) en

druk op OK. De zender wordt niet eens ingeschakeld.

 

Hierna moet ik de ontvnager uit zetten weer aan zetten en moet ik meteen naar RTL gaan om beeld te krijgen. Ga ik dan weer terug naar een Canaldigitaal zender krijg ik meteen beeld. Maar als ik dan weer naar een FTA zender ga zit alles weer vast.

 

Als ik bv in het MENU ga positie 4 en ik wil dit verlaten zonder dat ik ook maar iets gewijzigd heb, zit alles vast of ik moet echt heeeeeel lang wahten dan springt hij een stapje terug en vervolgens kan ik dan door het drukken van MENU na heeeeeel lang wachten weer terug komen op een zender.

 

Het is misschien voor de meeste een vreemde verhaal daar ik er niemand over zie schrijven in jullie forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cobus R

 

Traag;

Ik ben aan het kijken naar de zenders van canaldigitaal bv

RTL4 (via abo) dan spring ik middels knopje E naar de zenderlijst op het scherm en kies hier RTL (duiste FTA) en

druk op OK. De zender wordt niet eens ingeschakeld.

 

Hierna moet ik de ontvnager uit zetten weer aan zetten en moet ik meteen naar RTL gaan om beeld te krijgen.

Ga ik dan weer terug naar een Canaldigitaal zender krijg ik meteen beeld. Maar als ik dan weer naar een FTA zender ga zit alles weer vast.

 

Als ik bv in het MENU ga positie 4 en ik wil dit verlaten zonder dat ik ook maar iets gewijzigd heb, zit alles vast of ik moet echt heeeeeel lang wahten dan springt hij een stapje terug en vervolgens kan ik dan door het drukken van MENU na heeeeeel lang wachten weer terug komen op een zender.

 

Het is misschien voor de meeste een vreemde verhaal daar ik er niemand over zie schrijven in jullie forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt dit ook een vreemd verhaal zet er eens alles opnieuw op dan want dit is niet goed eerst de firmware dan de kanalenlijst en dan de seca 2 patch van interpol en dan de emu patch dan moet hij gewoon goed functioneren daar ik dit niet vaker heb gehoord lijkt het probleem bij jou te zitten en niet in de firmware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cobus R

Inderdaad ik was het kompleet zat. Heb alles er opnieuw opgezet en nu draaid het goed. Vreemd maar goed het werkt.

 

Blijft alleen nog 1 dingtje over!

Ik krijg telkens onleezbare info van het loader programma.

Ik heb verschillende loaders gebruikt maar het blijft onleesbaaar, hebt u daar een oplossing voor?

Ed Strong kan ikk helemaal niet gebruiken, krijg dat geen

start functie/knop die ik kan drukken. Ik gebruik nu SRT 8000 H en daarmee ik alles er inzetten, maar de info blijft

onleesbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...